پرده سینما

«لاست» برنده جایزه منتقدان تلویزیونی شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جیمز گارنر در سریال کاراگاه راکفورددر این مراسم جیمز گارنر که در سالهای دهه 1970 با سریال پرونده های راکفورد (در ایران: کارآگاه راکفورد) محبوبیت زیادی کسب کرده بود برنده جایزه یک عمر فعالیت هنری شد

 

 مراسم اهدای جوایز انجمن منتقدان تلویزیونی شنبه شب برگزار شد. سریال لاست به همراه بدبیاری جایزه بهترین سریال داستانی را دریافت کردند و سریال خانواده مدرن نیز برنده جایزه بهترین سریال کمدی شد. سریال گِلی با بردن سه جایزه بیشترین جوایز را از انجمن منتقدان تلویزیونی به خود اختصاص داد.

برندگان این جوایز را بیش از 200 منتقد تلویزیونی آمریکا انتخاب کردند. سریال گلی سه جایزه بهترین برنامه سال، بهترین برنامه جدید و جایزه دستاورد فردی سریال کمدی را به دست آورد. جایزه دستاورد فردی به جین لینچ بازیگر این مجموعه تعلق گرفت. این دومین سال متوالی است که جایزه برنامه کودکان به یو گابا گابا می‌رسد، شخصیت‌های جذاب این مجموعه یعنی مونو، فوفا و بروبی با لباس‌های رنگارنگ همیشگی‌ برای دریافت جایزه روی صحنه آمدند.

اقیانوس آرام برنده جایزه بهترین سریال کوتاه شد. تام هنکس تهیه‌کننده این مجموعه هنگام دریافت جایزه از همه تشکر کرد و به شوخی خطاب به منتقدان تلویزیونی گفت: «حالا که بازیگران یو گابا گابا را دیدم دیگر ممکن نیست با لباس رسمی اینجا بیایم.»

بیست و ششمین دوره جوایز انجمن منتقدان تلویزیونی در هتل هیلتون بورلی هیلز برگزار شد و دکس شپرد بازیگر مجموعه پدر و مادری مجری آن بود. جولیانا مارگولیس بازیگر مجموعه همسر خوب نیز جایزه دستاورد فردی در سریال داستانی را برای بازی در این مجموعه به خود اختصاص داد. جایزه یک عمر فعالیت هنری هم به جیمز گارنر بازیگر مشهور سال‌های دور هالیوود رسید.

جایزه بهترین برنامه خبری و اطلاعات عمومی به حیات محصول شبکه دیسکاوری رسید. منتقدان تلویزیونی جایزه میراث را نیز به مجموعه مَش محصول سی‌بی‌اس اهدا کردند، این سریال در دهه 1970 پخش می‌شد.

 

 

منبع: خبرآنلاین


 تاريخ ارسال: 1389/5/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.