پرده سینما

جیرانی و تهیه یک برنامه تلویزیونی به سبک «نود»

علیرضا انتظاری

فریدون جیرانی به زودی یک برنامه تلویزیونی جدید را که یک «نود» سینمایی است تهیه خواهد کرد. جیرانی در این باره گفت: مجری این برنامه شخص دیگری خواهد بود و تهیه‌كنندگی آن به عهده من است. وی افزود: این برنامه یك مجله سینمایی خواهد بود كه تحت عنوان هفت از شبكه سه پخش می‌شود.
براساس این گزارش، این برنامه زنده به بررسی رخداد‌های روز سینمای ایران می‌پردازد. هاشم رضایت 20 روز پیش گفت: ما با آقای فریدون جیرانی تا به حال برای ساخت این برنامه چند جلسه داشته‌ایم. طرحی كه آقای جیرانی آورده‌اند به بحث سینما، فرهنگ سینما، كارگردان‌ها و .. می‌پردازد و در حقیقت درباره پیشرفت سینمای ایران است. وی افزود: ما جلساتی در این زمینه داشته‌ایم اما هنوز به نقطه نظر نهایی نرسیده‌ایم و جلسات ادامه دارد تا به یك ساختار كامل و جامع برسیم و
پس از آن كار را شروع كنیم. رضایت با بیان اینكه این برنامه بسیار جامع است و تمام حوزه‌های سینما نظیر بحث نقد، گزارش، گریم، كارگردانی، بازیگری و ... را دربر می‌گیرد، تصریح كرد: ساخت این برنامه همكاری كامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فارابی و معاونت سینمایی را می‌طلبد. در این باره آقای جیرانی صحبت‌هایی با این مراكز داشته است ولی ما درصدد هستیم كه یك برنامه‌ریزی كامل داشته باشیم و بدانیم كه برنامه به طور دقیق به كدام سمت می‌رود و چه آیتم‌هایی دارد. پس از آن برنامه نشستی داشته باشیم و با این سه نهاد به یك تفاهم كامل برسیم. بحث درباره برخی حساسیت‌ها روی چهره‌های هنری و نیز بررسی وجوه تبلیغاتی از جمله مواردی است كه پیش از تولید این برنامه سینمایی باید روی آن تبادل نظر صورت گیرد.

  حال باید منتظر بود و دید این برنامه از نظر مخاطبان تلویزیون با اقبال عمومی مواجه میشود یا نه ؟


 تاريخ ارسال: 1388/8/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.