پرده سینما

دپاردیو: ژولیت بینوش یک بازیگر بی استعداد است

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ژرارد دپاردیو ضمن انتقاد از ژولیت بینوش گفت: ژولیت بینوش از نظر من هیچ است و نمی‌دانم شهرت آن در این سال‌ها به چه دلیل بوده است. او یك بازیگر بی‌استعداد است

 

ژرارد دپاردیوبه گزارش فارس به نقل از سایت سینمایی هافینگتون پست، ژرارد دپادیو بازیگر فرانسوی ضمن انتقاد از بی‌استعدادی ژولیت بینوش بازیگر برنده اسكار فرانسه، گفت: از نظر من بینوش»هیچ است و واقعا نمی‌فهمم كه دلیل شهرت و محبوبیت چنین بازیگری چه چیزی است؟

این بازیگر 61 ساله گفت: او در مقایسه در دیگر بازیگران زن فرانسه همچون ایزابل آجانی و فانی آردنت هیچ است. دپاردیو در مصاحبه با خبرنگار روزنامه گاردین گفت: می‌شود لطفا برای من توضیح دهید كه راز موفقیت این بازیگر چه بوده؟ من حقیقتا دوست دارم بدانم كه چرا این بازیگر طی این همه سال مورد احترام و اطمینان بوده است. او هیچ چیز برای گفتن ندارد، حقیقتا هیچ چیز.

وی افزود: او هیچ است، در مقایسه با او، ایزابل آجانی ستاره بزرگی است اگرچه كه امروز دیوانه شده است و یا فانی آردانت او فوق‌العاده است ولی بینوش چی؟ او هیچ چیز نیست.

به گزارش هافینگتون پست، آخرین فیلم بینوش تحت عنوان كپی برابر اصل به كارگردانی عباس كیارستمی از 3 سپتامبر (12 شهریور) در انگلستان به نمایش درخواهد آمد.

 

در همین رابطه بخوانید

ژولیت بینوش با جسد ایزابل آجانی هم قابل مقایسه نیست


 تاريخ ارسال: 1389/6/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.