پرده سینما

رخشان بنی اعتماد برای زلزله زدگان آذربایجان نمایشنامه خواند

پرده سینما







 

 

جلسات نمایشنامه‌خوانی انجمن بازیگران خانه تئاتر در حمایت از مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی همچنان با استقبال هنرمندان و مردم روبرو است.

جلسات نمایشنامه خوانی به نفع زلزله زدگانبه گزارش سایت پرده سینما این مراسم که چند روزی است در فرهنگسرای اندیشه واقع در ظلع جنوب غربی پل سیدخندان برگزار می شود با حضور تعداد کثیری از اهالی فرهنگ و هنر و همچنین مردم رونق چشمگیری گرفته است.

عصر 18 آذرماه در ادامه این جلسات نمایشنامه رقص روی لیوان‌ها نوشته امیررضا کوهستانی به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد با نقش‌خوانی افشین هاشمی، سهیلا گلستانی و همراهی حبیب رضایی نمایشنامه‌خوانی شد.

در این جلسه تعداد کثیری از هنرمندان تئاتر و تلویزیون کشور از جمله: بهروز بقایی، فرشته طائرپور، رویا تیموریان، مسعود رایگان، امیررضا کوهستانی، شایسته ایرانی، جهانگیر کوثری، شهرام کرمی، باران کوثری، آنا نعمتی، هوتن شکیبا، سلما سلامتی، سمیرا مهدوی، نوید محمدزاده، فهیمه رحیم‌نیا، بهزاد فراهانی، فرزانه نشاط خواه و غیره حضور داشتند.

طی روزهای گذشته نیز تعداد کثیری از هنرمندان ایران برای زلزله زدگان به اجرای نمایشنامه خوانی پرداخته اند و این برنامه طی روزهای آتی نیز در همین مکان با اجراهای مختلف ادامه خواهد داشت.

امشب نیز نمایشنامه اقتباس از ادبیات خارجی نوشته و کار سیروس ابراهیم‌زاده با نقش‌خوانی بهاره رهنما، سروش صحت، فرهاد قائمیان و غیره نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسات فردا شب با روخوانی نمایشنامه آناکارنینا نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی هما روستا با نقش‌خوانی حسن معجونی، ترانه علیدوستی، اشکان خطیبی و غیره ادامه پیدا می کند.

 

در همین رابطه ببینید:

 

عکسهای الهام عبدلی از نمایشنامه خوانی هنرمندان سینما و تئاتر برای کمک به زلزله زدگان -1


 تاريخ ارسال: 1391/9/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.