پرده سینما

دو روز از بلیط فروشی نمایش «من سیاوش نیستم» برای درمان سعدی افشار اختصاص میابد

پرده سینما







 

 

 

گروه تئاتر اندیشه که در حال حاضر نمایش من سیاوش  نیستم را در تالار سنگلج روی صحنه دارد، در حمایت از سعدی افشار، بلیط فروشی اجرای یکشنبه 26 و دوشنبه27 آذر خود را برای  کمک به درمان این پیشکسوت سیاه بازی ایران، اختصاص  می دهد.

سعدی افشار در حال سیاه بازیبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی نمایش من سیاوش نیستم، حسین فرخی کارگردان این نمایش در این رابطه گفت: «متاسفانه در ایران وقتی هنرمندان ِپیشکسوت ما سنشان بالا می رود، از کار افتاده می شوند و کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

گروه تئاتر اندیشه با توجه به این موضوع که نمایش من سیاوش نیستم، نمایشی است که در آن از سیاه بازی استفاده می شود و همچنین صحنه  تالار سنگلج، صحنه ای است که بارها سعدی افشار در آن با سیاه بازی هایش لبخند را بر لب ما و مردم آورده است، تصمیم گرفتیم این بار ما لبخند را بر لب سعدی افشار بیاوریم.

در همین راستا برآنیم با اختصاص دادن فروش بلیط روزهای 26 و 27 آذر، کمی از هزینه های درمان این پیشکسوت هنرمند را تامین کنیم. از تمام هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، اساتید دانشگاه، دانشجویان، مسئولان فرهنگی و هنری و مردم عزیز ایران دعوت می کنم در این اقدام ارزشمند و انسانی که تنها حمایت کوچکی است که می توانیم انجام دهیم، شرکت کنند.

امیدوارم با این حرکت مسئولان تئاتر کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توجه بیشتری به  مشکلات پیش کسوتان تئاتری داشته باشند».

لازم به ذکر است  متن نمایش من سیاوش نیستم را سید مهدی شربتی نوشته و در این نمایش داوود داداشی (در نقش سیاه)، محمد طیب طاهر، مهدی زمین پرداز، مهرداد مصطفوی، حامد پشتیبان، سونیا اسماعیلی، سیدمهدی سجادپور، ماندانا ناصری راد، امیرعلی حیدری و محمد جمشیدی بازی می کنند.

احمدرضا آخوندزاده به عنوان طراح صحنه و لباس و دستیار کارگردان و ناصر عرفانیان به عنوان عکاس گروه را همراهی می کنند.

این نمایش  تا 8 دی ماه همه روز غیر از شنبه ها ساعت 19در تماشاخانه سنگلج اجرا می شود.


 تاريخ ارسال: 1391/9/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.