پرده سینما

مهلت ارسال آثار به بخش رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر تمدید شد

پرده سینما



 






محسن بناساز، مدیر بخش رادیو تئاتر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر، گفت: مهلت تعیین شده در فراخوان برای ارسال آثار این بخش 12 دی ماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال و درخواست علاقه مندان این مهلت تا 14 دی ماه تمدید شد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری سی ‌و یکمین جشنواره بین‌‌المللی تئاتر فجر، بناساز با این توضیح که رادیو تئاتر از سال 86 تقریبا در همه جشنواره های تئاتری و دانشجویی اجرا داشته است، اظهار کرد: رادیوتئاتر نه اجرای زنده یک نمایش رادیویی و نه اجرای صحنه ای است، بلکه ترکیبی از این دو، با بهره مندی از تدابیر هوشمندانه، است که صدا به عنوان پررنگ ترین عنصر خلاقه نمایش رادیویی محسوب می شود.

بناساز درباره هیئت انتخاب آثار بخش رادیوتئاتر سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تصریح کرد: جهانشاه آل محمود، ایوب آقاخانی و نادر برهانی مرند هیئت انتخاب آثار این بخش را تشکیل می دهند. اسامی هیئت داوران نیز به زودی اعلام می شود.

بخش رادیوتئاتر سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با همکاری مشترک مرکز هنرهای نمایشی و مرکز هنرهای نمایشی رادیو از 26 دی تا 1 بهمن ماه در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 26 دی تا 12 بهمن‌ماه، به دبیری سعید کشن‌فلاح، برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1391/10/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.