پرده سینما

پوستر سی ‌و یکمین جشنواره تئاتر فجر رونمایی شد

پرده سینما









پوستر سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر رونمایی شد.

 

پوستر سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجربه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پوستر جشنواره تئاتر فجر توسط شهلا کوهستانی بر اساس آناتومی انسانی به عنوان یکی از عناصر مهم و تعیین‌کننده در شکل‌گیری هنر نمایش طراحی شده است.

 

کوهستانی در ارتباط با اِلِمان‌های شکل دهنده پوستر گفت: این پوستر با پس‌زمینه روشن از نقوش اسلیمی به عنوان معرف اندیشه ایرانی اسلامی شکل گرفته و بر پویایی و حرکت ویژه دست تأکید دارد.

 

وی افزود: از دیگر مشخصه‌های این پوستر می‌توان به مربع‌هایی در ابعاد مختلف و سایه‌ روشن‌هایی که در کل پوستر پخش شده‌اند، اشاره کرد.

 

شهلا کوهستانی طراح پوستر، دارای مدرک فوق‌لیسانس گرافیک و مدرس دانشگاه تاکنون پوسترهای زیادی در حوزه نمایش و جشنواره‌های مختلف طراحی کرده است.

 

سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 26 دی تا 12 بهمن در تهران و 5 استان کشور به دبیری سعید کشن‌فلاح برگزار خواهدشد.

 

به گزارش سایت پرده سینما طی روزهای اخیر بسیاری از رسانه ها نگرانی های خود را مبنی بر دیرشدن رونمایی از پوستر سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ابراز داشته بودند که این مهم بدین واسطه حل گردید.

 

جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی ماه های اخیر به دلیل گزارش هایی که از عدم تخصیص بودجه مناسب در روند برگزاری اش به گوش می رسید همواره جزو پر حاشیه ترین جشنواره ها بوده است.

 



 تاريخ ارسال: 1391/10/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.