پرده سینما

فراخوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد

پرده سینما









 

فراخوان سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد.

 

جشنواره بین المللی تئاتر فجربه گزارش سایت پرده سینما و به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با همت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی و موسسه بین‌المللی تئاتر در قالب 13 بخش از 24 دی تا 12 بهمن ماه برپا می‌شود.

مرور تئاتر ایران، برگزیدگان تئاتر مناطق، جشنواره جشنواره‌ها، چشم انداز تئاتر ایران در سال 93، تئاتر نسل نو، تئاتر ملل، بخش رقابتی تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه و نمایشگاه عکس، مسابقه و نمایشگاه پوستر، چهارمین بازار تئاتر ایران، کارگاه آموزشی و نشست‌های تخصصی بخش‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به شمار می‌روند.

تکمیل فرم تقاضای حضور، مجوز کتبی نویسنده، مترجم یا ناشر، چکیده سوابق هنری متقاضی در قالب صفحه A4، تصویر کارت ملی و یک قطعه عکس متقاضی مدارک عمومی برای بخش های مختلف این جشنواره هستند.

همچنین مدارک اختصاصی بخش مرور تئاتر ایران چهار نسخه دی وی دی فیلم نمایش، یک نسخه سی دی حاوی عکس‌های با کیفیت از اجرا و تاییدیه اجرای عمومی با قید تعداد اجرا، سالن اجرا و زمان آن است. علاقه مندان به حضور در بخش برگزیدگان تئاتر مناطق باید یک سی دی حاوی عکس های با کیفیت از اجرا و تاییدیه اجرای عمومی با قید تعداد اجرا و زمان و مکان آن را به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

متقاضیان حضور در بخش جشنواره، جشنواره‌ها نیز باید چهار نسخه دی وی دی فیلم آموزش، یک نسخه سی دی حاوی عکس‌های با کیفیت از اجرا و تاییدیه سازمان برگزار کننده جشنواره مبنی بر برگزیده بودن اثر در جشنواره را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین شرکت کنندگان در بخش چشم انداز تئاتر ایران، چهار نسخه نمایشنامه تایپ شده به همراه فایل آن در Word و Pdf را بر روی سی دی و متقاضیان بخش تئاتر نسل نو باید علاوه بر نمایشنامه، چهار نسخه نمایشنامه تایپ شده به همراه فایل آن در محیط Word و Pdf بر روی سی دی، فیلم، چهار نسخه دی وی دی فیلم نمایش و یک سی دی حاوی عکس های با کیفیت از نمایش را به این جشنواره ارائه کنند.

چهار نسخه دی وی دی فیلم نمایش، سی دی حاوی عکس‌های با کیفیت از نمایش، تاییدیه سازمان برگزار کننده جشنواره مبنی بر برگزیده بودن اثر در جشنواره، مدارک اختصاصی بخش مهمان تئاتر خیابانی و چهار نسخه طرح تایپ شده مدارک قسمت مسابقه این بخش به شمار می رود.

سه نسخه نمایشنامه تایپ شده به همراه فایل آن در Word و Pdf بر روی س دی مدارک بخش مسابقه نمایشنامه نویسی، فایل عکس ها با وضوح حداقل dpi300 بر روی سی دی، عکس چاپ شده در ابعاد 20×30 و درج نام اثر، نام نویسنده و کارگردان، مکان و زمان اجرای آن بر روی برچسب در پشت عکس‌ها مدارک مسابقه عکس است.

علاقه‌مندان به حضور در بخش مسابقه پوستر نیز باید ضمن ارائه حداکثر پنج پوستر در ابعاد واقعی فایل پوستر با کیفیت بالا در محیط TIFF بر روی دی وی دی را به دبیرخانه این جشنواره ارائه کنند.

گفتنی است، دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران، خیابان آیت الله طالقانی، قبل از میدان فلسطین، خیابان شهید سرپرست جنوبی، کوچه پارس، پلاک 5، طبقه سوم واقع شده است.


 تاريخ ارسال: 1392/2/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.