پرده سینما

رئیس رسانه ملی به رهبر انقلاب نامه نوشت

پرده سینما


 

 

 





رئیس رسانه ملی با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، گزارش جامع عملكرد انتخاباتی رسانه ملی را تقدیم كرد.

 

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در بخشی از این نامه آمده است : قلم ناتوان و زبان قاصر از ادای حق بزرگواری و لطف بیكران و امیدبخش حضرتعالی به فرزندانتان در رسانه ملی است.

بدون تردید هرچه كه هست نتیجه اعتماد ارزشمند شما به خدمتگزارانی است كه با هزاران كاستی و خطا تلاش می كنند تا خود را به حداقل انتظارات مورد نظر حضرتعالی نزدیک كنند.

جنابعالی با هدایت تاریخی ملت در خلق حماسه سیاسی فصل جدیدی از پیروزی رهروان خمینی بزرگ در مقابله با استكبار جهانی را رقم زدید و امید به آینده را بیش از گذشته در دل‌های مشتاقان انقلاب اسلامی در سراسر جهان روشن ساختید.

از اینكه به بركت و مدد الهی شاهد لبخند رضایت بر چهره نورانی‌تان هستیم خداوند متعال را شاكریم.

همچنین در بخشی از این گزارش تقدیمی آمده است:

اثبات مجدد قانون مداری و امانت داری در نظام و همچنین حاكمیت كم نظیر امنیت، آرامش و اخلاق در عین خلق فضای پرشور و نشاط و به یاد ماندنی در میان مردم؛ نشان از ارتقای سطح بینش و بصیرت عمومی در جامعه است.

تثبیت مرجعیت كامل رسانه ملی با ثبت اعتماد 85درصدی مردم به بی طرفی و انفعال كامل شبكه‌های ضد انقلاب از نتایج مهم سیاست‌های تبلیغی جمهوری اسلامی است.

ضرغامی افزوده است: امروز با تثبیت الگوی جدید و پیشرفته تبلیغات انتخاباتی توسط نظام و مبتنی بر انتظارات آرمانی جمهوری اسلامی، از روش‌های سرمایه سالار غربی فاصله گرفته‌ایم.


 تاريخ ارسال: 1392/4/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.