پرده سینما

طائرپور: «بوی قهوه، بلال و کباب» بزودی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود

پرده سینما









فرشته طائرپور گفت: این روزها در حال تدارک نمایش جدیدم با نام بوی قهوه، بلال و کباب هستم. اگر مشکل خاصی رخ ندهد بعد از بازبینی نهایی در این هفته، آن را روی صحنه می‌برم.

 

فرشته طائرپورفرشته طائرپور در گفت‌وگو با برنا گفت:این روزها در تدارک نمایش جدیدم با نام بوی قهوه،بلال و کباب هستم. اگر مشکل خاصی رخ ندهد بعد از بازبینی نهایی که طی این هفته روی این نمایش انجام خواهد شد آن را روی صحنه می‌برم.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی تهیه کنندگان با مشکلات بسیاری مواجه هستند، به همین دلیل تصمیم گرفتم در شرایط کنونی به سراغ اجرای تئاتر بروم تا بلکه از این طریق گامی در جهت ارتقای سطح هنر تئاتر بردارم.

طائر پور در مورد موضوع این نمایش تصریح کرد: بوی قهوه ،بلال و کباب طنزی ساده درباره یک مخمصه خانوادگی است که در واقع نقطه پیدایش آن یک خطای اخلاقی در بستر یک آسیب اجتماعی است. چالشی در درون یک مرد جوان، میان نمادهای از وسوسه و دغدغه، در پی‌شیطنتی که در یکی از سفرهای خارجی‌اش مرتکب شده و در ادامه، موقعیت خطیر مواجهه‌اش با همسری که برایش بسیار عزیز و از همه‌جا بی‌خبر است. در واقع داستان این نمایش روایت‌گر یک قصه اجتماعی است که در فضایی کاملاً رئال روایت می شود و در مورد آسیب‌های است که برخی از خانواده های متوسط رو به بالا را تهدید می کند، و در واقع داستان آن اشاره ای به ازدیاد سفر و کوچ مردم به خارج از کشور دارد.

ناگفته نماند بوی قهوه و بلال و کباب نمایشی است که به عنوان نخستین تجربه کارگردانی احسان کرمی و تهیه کنندگی فرشته طائر پور در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.


 تاريخ ارسال: 1392/5/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.