پرده سینما

مدیر جدید تماشاخانه‌ سنگلج معرفی شد

پرده سینما









پریسا مقتدی به عنوان مدیر تماشاخانه سنگلج از سوی قادر آشنا حکم گرفت.

 

تماشاخانه سنگلجبه گزارش ایسنا، پریسا مقتدی پیش از این به عنوان مدیر تالار هنر و مدیر اجرایی مجموعه تئاترشهر، مشغول به فعالیت بوده است.

در حکم جدید پریسا مقتدی آمده است: «تماشاخانه سنگلج خاستگاه تئاتر ملی ایران و صحنه آفرینی بزرگترین هنرمندان هنر نمایش کشور است. این تماشاخانه ارزشمند می‌بایست با توان و عزم همکاران و هنر آفرینی هنرمندان همواره، در عرصه فرهنگ و هنر کشور تابناک جلوه نماید.

توجه به سوابق اجرایی و تعهد سرکارعالی، شما را به عنوان مدیر تماشاخانه سنگلج منصوب می‌نمایم. امیدوارم با استعانت از خداوند و همیاری هنرمندان و همکاران اداره کل هنرهای نمایشی در ارتقای جایگاه این تماشاخانه موفق باشید. »

همچنین در نامه دیگری از سوی قادر آشنا از زحمات دلسوزانه اتابک نادری به عنوان مدیر پیشین تماشاخانه سنگلج قدردانی شده است در این نامه چنین آمده است: «خدمت به فرهنگ و هنر ایران اسلامی افتخاری است که شایسته برگزیدگان هنر و هنرمندان برگزیده است. اراده هنرمندانه و تلاش دلسوزانه جنابعالی در سمت مدیریت تماشاخانه سنگلج در قالب مرمت ساختمان، بهبود شرایط اداری و تکریم هنرمندان و ارتقای کیفیت هنری آثار نمایشی آن مجموعه و وزین تبلور یافت، ارج می‌نهیم.

برای جنابعالی در ادامه خدمت به فرهنگ و هنر این سرزمین پاک از خداوند منان پیروزی و سربلندی آرزو دارم.»


 تاريخ ارسال: 1392/5/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.