پرده سینما

باشگاه تئاتر كودك و نوجوان حوزه هنری به زودی آغاز به كار می كند

پرده سینما









حسن دولت آبادی درباره راه اندازی باشگاه تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری، گفت: در حال حاضر 6 هزار شماره تلفن از مخاطبان تئاتر کودک و نوجوان و خانواده های علاقه مند داریم و باشگاه تئاتر و اجراهای نمایش بعد از ظهر حوزه هنری به زودی آغاز می شود.

 

به گزارش سایت پرده سینما دولت آبادی مدیر دفتر تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری با بیان این که باشگاه تئاتر کودک و نوجوان در حال راه اندازی است، گفت: مقدمات این کار فراهم شده و در حال حاضر حدود 6 هزار شماره تلفن از مخاطبانمان به دست آورده ایم تا دعوتشان کنیم، یک سری از تلفن ها شماره هایی است که خود خانواده ها در تماس با ما در اختیارمان قرار داده اند و همچنین در اجراهایی که صبح ها داشته ایم به دانش آموزان کارت هایی داده شده و خانواده هایشان استقبال کرده اند و عضو شده اند.

وی ادامه داد: برخی خانواده ها هم در بازار تئاتر کودک و نوجوان که ما در آن شرکت داشته ایم آمده اند و فرم های عضویت در باشگاه تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری را پر کرده اند و البته تعدادی از تلفن ها را هم از تالار هنر و از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرفته ایم و به این ترتیب حدود 6 هزار شماره تلفن از مخاطبانمان داریم و از طریق روابط عمومی با آن ها در تماس خواهیم بود.

دولت آبادی عنوان کرد: شرایط برپایی باشگاه تئاتر کودک و نوجوان مشخص است، هر کودکی کارت های مخصوص باشگاه را از ما دریافت می کند و کسانی که کارت می گیرند می توانند با 3 نفر بیایند و تئاتر های کودک حوزه هنری را ببیند و در برنامه های دیگری هم که داریم شرکت کنند. این مخاطبان برای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره ماه حوزه هنری هم دعوت می شوند تا در صورت علاقه بیایند و از آثار کودک و نوجوان استفاده کنند.

او افزود: تئاتر های کودک و نوجوان باشگاه برای فرزندان پرسنل حوزه هنری رایگان است و حق عضویت از آن ها گرفته نمی شود.

وی با بیان این که با شروع فعالیت باشگاه تئاتر کودک و نوجوان اجرای بعد از ظهر در حوزه هنری دایر خواهد بود، اظهار کرد: در حال تولید تعداد زیادی نمایش کودک و نوجوان هستیم تا هم برای باشگاه مخاطبان و هم اجرای مدارس که از ماه مهر به بعد آغاز می شود نمایش هایمان آماده اجرا و روی صحنه رفتن باشند.

مدیر دفتر تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری گفت: گروه های نمایشی که در شهرستان هستند می توانند با همکاری حوزه هنری استان مربوطه (مانند سال گذشته که سه کار از استان ها در تهران اجرا شد) به تهران بیایند و اجرا داشته باشند و همچنین گروه های تهرانی هم در صورت تمایل می توانند در حوزه هنری اثر خود را به روی صحنه ببرند.

وی در پایان گفت: آثار برگزیده جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره ماه حوزه هنری هم بسته به تمایل خود گروه ها می توانند در طول سال هم صبح و هم برای باشگاه و بعدازظهر ها اجرا داشته باشند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.