پرده سینما

بازبینی آثار متقاضی بیست و دومین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره‌ ماه آغاز شد

پرده سینما






 

 

 

بازبینی آثار متقاضی بخش استعداد‌های جوان بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ماه از روز شنبه- دوم شهریورماه 92- آغاز می‌شود.

 

جشنواره تئاتر ماهاز بین آثار متقاضی بخش استعداد‌های جوان بیست و دومین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره‌ماه از روز شنبه دوم شهریورماه 92 آغاز می‌شود.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام پایگاه اطلاع رسانی صحنه، بازبینی بیست و هشت اثر نمایشی متقاضی بخش استعداد‌های جوان بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ماه از روز شنبه-دوم شهریورماه 92 طی پنج روز در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری انجام می‌شود.

حسینعلی شوندی، محمود صابری، حسن خلیلی‌فر، مهدی مشهور و سیدجواد روشن هیات انتخاب آثار این بخش از جشنواره را تشکیل می‌دهند.

بنا بر اعلام این خبر، بازبینی آثار بخش فعالان تئاتر نیز از نهم شهریورماه آغاز می‌شود.

گفتنی است بخش استعدادهای جوان از امسال به جشنواره‌ی تئاتر سوره‌ ماه اضافه شده و آثار هنرمندان حاضر در این بخش به صورت جداگانه در جشنواره، داوری خواهند شد.

پیش از این، اسامی 37 متن متقاضی برای حضور در این بخش اعلام شده بود که با ارزیابی‌های نهایی و اعلام آمادگی گروه‌های حاضر،‌ بیست و هشت نمایش برای بازبینی نهایی آماده می‌شوند.

لازم به یادآوری است بیست و دومین جشنواره‌ سراسری تئاتر سوره‌ ماه به دبیری دکتر رحمت امینی، نیمه‌ دوم مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1392/5/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.