پرده سینما

باشگاه خدمات فرهنگی رفاهی خانه هنرمندان ایران افتتاح شد

پرده سینما






 

 

 

باشگاه خدمات فرهنگی رفاهی خانه هنرمندان ایران با هدف ارائه خدمات به همه هنرمندان سراسر کشور راه‌اندازی شد.

 

خانه هنرمندان ایرانبه گزارش مهر، مجید سرسنگی با اعلام خبر افتتاح باشگاه خدمات فرهنگی رفاهی خانه هنرمندان ایران، ویژگی مهم باشگاه خدمات فرهنگی رفاهی خانه هنرمندان ایران را مجازی بودن آن دانست و با اشاره به اینکه خدمات این باشگاه بدون نیاز به مراجعه حضوری برای تمامی اعضا قابل دسترس است، گفت: در این باشگاه خدماتی همچون سامانه و شبکه اجتماعی نخبگان، خدمات گردشگری و رفاهی، بیمه‌ای، آموزشی و مالی به اعضا ارائه می‌شود.

مدیر عامل خانه هنرمندان ایران به ویژگی های سامانه و شبکه اجتماعی نخبگان اشاره کرد و افزود: اعضای این باشگاه می توانند ضمن داشتن ارتباط با یکدیگر در شبکه مجازی، امکان به نمایش گذاشتن و حتی فروش آثار هنری خود در شبکه مجازی را داشته باشند. همچنین امکان معرفی مکان های اجرای نمایش در هر گوشه از کشور و فروش بلیت اینترنتی بر حسب شماره صندلی از دیگر امکانات این سامانه است.

وی از خدمات گردشگری و رفاهی به عنوان یکی از امکانات این باشگاه نام برد و گفت: مدیریت باشگاه با عقد قرارداد با هتل ها و آژانس های سراسر کشور امکان ارائه تخفیف تا 35 درصد در قیمت استفاده از تورهای مسافرتی و اقامت در هتل‌ها را فراهم آورده است.

مجید سرسنگی به خدمات بیمه ای این باشگاه برای هنرمندان اشاره کرد و گفت: در این بخش تا سقف 35 درصد تخفیف بیمه ای شامل مسئولیت، بدنه، آتش سوزی و ... به اعضا از طریق بیمه های آسیا، میهن و پاسارگاد به اعضا تعلق می گیرد.

وی همچنین در تشریح خدمات آموزشی این باشگاه، گفت: در این بخش علاوه بر عقد قرارداد با موسسات آموزشی مانند صالحان و ... این امکان فراهم آمده است تا اعضای باشگاه بتوانند از خدمات آموزشی به صورت اینترنتی استفاده نمایند.

مدیر عامل خانه هنرمندان ایران با اشاره به این که اعضای این باشگاه می‌توانند در بخش خدمات مالی از خدمات تسهیلات خرید خودرو و خرید دفتر کار استفاده کنند، گفت: در حال حاضر شرکت‌های رایان سایپا و مدیران خودرو طرف قراداد باشگاه هستند.

مجید سرسنگی به ایجاد فروشگاه مجازی در این باشگاه اشاره کرد و گفت: در این بخش تلاش شده تا کالاهای مورد نیاز هنرمندان با تخفیف 5 تا 20 درصد در اختیار اعضا قرار گیرد و در صورت تمایل اعضا امکان عرضه محصولات آنها در باشگاه نیز وجود دارد، همچنین هر کدام از انجمن های وابسته نیز می‌توانند در این باشگاه خدمات ویژه ای را به اعضای خود ارائه کنند.


 تاريخ ارسال: 1392/6/18
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>بهروز معاونیان:

جزییات نحوه ی عضو شدن و چگونه استفاده کردن از سایت مجازی باشگاه را کاملا بیان و انتشار دهید...

1+0-

دوشنبه 18 شهريور 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.