پرده سینما

پاسخ محمدرضا هنرمند به اظهارات مسعود فراستی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

دانشجویان عزیز! نمی‌دانم چرا استاد با گفتن دروغ‌های باور نکردنی، از گرد شدن چشمان معصوم شما لذت بیمار گونه‌ای می‌برد.

 

محمدرضا هنرمند در پاسخی صریح به مسعود فراستی، وی را دعوت به ساخت سریال بامزه‌تری نسبت به مجموعه آشپزباشی كرد و قول داد كه درصورت ساخت چنین مجموعه‌ای، هنرمند و نه هیچ فرد دیگری از دستمزد فراستی و همكارانش سخن نگوید.

درپی اظهارات اخیر مسعود فراستی در جمع دانشجویان دانشگاه علامه درخصوص دستمزد بالای کارگردان و بازیگران سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند، این کارگردان جوابیه‌ای را منتشر كرد.

متن كامل این نامه بدین شرح است:

من سالهاست که جناب استاد مسعود فراستی را می‌شناسم. به همین دلیل با ایشان جدل مطبوعاتی نخواهم کرد تا ایشان به وقت مقتضی مدارک و مستندات اظهارات کذب و افتراآمیز خود را در مراجع رسیدگی‌کننده ارائه دهد. نگارش این جوابیه‌ی مختصر فقط برای دانشجویان دانشگاه علامه است که احتمالا در نشست تخصصی استاد حضور داشته و از فرمایشات ایشان بارها متعجب و شگفت زده شده‌اند.

دانشجویان عزیز که در دانشگاه به دنبال علم و حقیقت هستید! استاد مسعود فراستی در نشست تقدیر از فیلم‌هائی با موضوع عدالت! و عدالت خواهی! دربارۀ دستمزد من و همکارم در سریال آشپزباشی عدالت را زیر پا گذاشته و به شما دروغ گفته است. نمی‌دانم چرا استاد با گفتن دروغ‌های باور نکردنی، از گرد شدن چشمان معصوم شما لذت بیمارگونه‌ای می‌برد. کاش استاد به جای گفتن ارقام دروغین و غیرقابل باور می‌توانست نقدی جامع‌تر و کارشناسانه‌تر از با مزه و بی‌مزه! در محیط دانشگاهی به شما ارائه دهد. کاش کیفیت و کمیت فعالیت ایشان در دانشگاه‌های مختلف کشور هم به همین سادگی قابل ارزیابی و کارشناسی بود.

مشکل ایشان با من و امثال من دستمزد نیست. نوعی از توهم است که این روزها دامن بسیاری را گرفته است. اگر استاد می‌توانند فیلم یا سریال بامزه‌تری! بسازند، راه برای ایشان بسته نیست. همچنان که برای هیچکدام از همکاران و هم مسلک‌هایشان بسته نبوده است. کاش ایشان هم روزی جرأت کنند و از کرسی استادی‌شان پائین بلغزند، آستین بالا بزنند و همه ما را با فیلم‌های بامزه‌ای! که می‌سازند متحیر و مشعوف کنند. به ایشان اطمینان می‌دهم که هیچکس از دستمزدشان حرفی نزند، همچنان که از جا خوش کردنشان در دانشگاه‌ها و صلاحیت علمی و اخلاقی ایشان کسی حرفی نمی‌زند.

 

منبع: ایلنا


 تاريخ ارسال: 1388/12/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.