پرده سینما

علی نصیریان به ششمین جشن اردیبهشت تئاتر ایران پیام داد

پرده سینما






 

 

 

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت تئاتر،‌ به ششمین جشن اردیبهشت‌ تئاتر، پیام داد.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی،  سه روز مانده به آغاز جشن‌های اردیبهشت‌ تئاتر ، علی نصیریان پیام اختصاصی خود را به اردیبهشت تئاتر 93 تقدیم کرد.. در پیام وی آمده است : " در اين ارديبهشت زيبا درود مي‌فرستم به هنرمندان تئاتر ايران كه با تلاش و خلاقيت‌هاي خود اين مشعل را همچنان روشن نگاه داشته اند و دست به دست به نسل تازه و پرانرژي امروز سپرده‌اند ، جوانان خلاق و پرشور اين عرصه آينده‌اي روشن پيش رو دارند . آينده‌اي از تصوير و تجسم ميراث فرهنگ ايران زمين و نقد زندگي اجتماعيِ ديروز و امروز .

تئاتر، اين هنر سراسر شور و زندگي و حيات اجتماعي كه هنري انساني و زنده است، مي‌تواند جايگاه والايي در جامعه پيدا كند ، به ويژه تئاتر ايراني كه ما مديون وطن خود هستيم ، مديون جامعه خود هستيم و مديون تاريخ و ادبيات خود هستيم . ماهمه بايد تلاش كنيم ، دين خود را به تئاتر و ادبيات نمايشي خودمان ادا كنيم ، تئاتر ايران با تئاتر ايراني براي همه ، سرافراز خواهد بود .

بدون آنكه ادبيات نمايشي دنيا و اجراي ترجمه هاي مناسب و خوب را از ياد ببريم. "

ششمین جشن‌های اردیبهشت تئاتر از 4 اردیبهشت‌ماه در مشهد افتتاح می‌شود و 27 اردیبهشت‌ماه در کرمانشاه  با برپایی آیین پایانی، خاتمه خواهدیافت


 تاريخ ارسال: 1393/2/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.