پرده سینما

ویژه‌برنامه جام‌جهانی با اجرای جواد رضویان

پرده سینما






 

 

 

قائم مقام مدیر شبکه نسیم از قطعی شدن پخش برنامه‌ای با عنوان نسیم برزیل ویژه‌ مسابقات جام‌جهانی امسال خبر داد.

 

هاشم رضایت در گفت‌و‌گو با ایسنا، در تکمیل خبر بالا توضیح داد: برنامه نسیم برزیل همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، قرار است از ابتدای مسابقات جام‌جهانی تا پایان مسابقات از شبکه نسیم هر روز به مدت 30 دقیقه با اجرای جواد رضویان به شکل زنده به روی آنتن برود.

وی همچنین اعلام کرد، برنامه نسیم برزیل‌ که با محوریت طنز همراه است هر روز میزبان یک مهمان از عرصه‌ی هنر و ورزش خواهد بود و با آنان درخصوص مسابقات جام‌جهانی صحبت می‌شود؛ ضمن اینکه قرار است بخشی از بازی‌های جام‌جهانی را نیز پخش کنیم.

او در عین حال اظهار کرد: همچنین برنامه نسیم برزیل قرار است یک مسابقه‌ای در خود داشته باشد که در آن مسابقه از مردم درخصوص اینکه کدام تیم صعود پیدا می‌کند، نظرسنجی شود. همچنین این برنامه قرار است با رویکردی متفاوت همراه با طنز برای اولین بار به روی آنتن تلویزیون برود که امیدواریم برای بینندگان جذاب باشد.

قائم مقام مدیر شبکه نسیم در پایان با اعلام اینکه هنوز تایم مشخصی برای پخش برنامه نسیم برزیل در نظر گرفته نشده است،به ایسنا گفت: ساعت پیشنهادی پخش این برنامه فعلا بین ساعت 19 الی 19 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده اما این تایم هنوز قطعی نشده است.


 تاريخ ارسال: 1393/3/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.