پرده سینما

اولین عكسها و آخرین خبرها از تله فیلم «گل سپیدی برای سارا»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویربرداری تله فیلم گل سپیدی برای سارا به كارگردانی هادی محقق در تربت جام ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی تله فیلم گل سپیدی برای سارا سید رضا محقق تهیه كننده  این تله فیلم با اعلام این مطلب افزود: تاكنون نزدیك به بیست درصد از تصاویر فیلم  تصویر برداری  شده است  و هم اكنون تصویر برداری در منطقه مرزی در روستای گوربند تربت جام ادامه دارد.

در تله فیلم  گل سپیدی برای سارا، لادن سلیمانی، هادی دیباجی، حسین خانی بیگ، مهدی فقیه، عباس شجاع، سلیمه رنگزن، فاروق كیانی، سعید یعقوب پور، علی شكری، مسعود ریحانی  حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است :سارا (لادن سلیمانی) همزمان دو خواستگار مختلف دارد و پس از بررسی به یكی از آنها جواب مثبت می دهد. اما در شب عروسی مادر سارا توسط سم كشته می شود و این حادثه اتفاقات جدیدی  را به دنبال دارد...

عوامل این فیلم عبارتند از: فیلمبردار: علی شاهیده، صدابردار: احسان نوبخت، برنامه‌ریز و دستیار اول: ‌سهیل مینایی، دستیار دوم: ‌سعید یكتا، دستیار سوم: مهدی فرهمند، گریم: آرام تمدن ، نویسنده فیلمنامه: محسن رفیعی بر اساس طرحی از مهدی رجبی، مدیر تولید: جواد عاقبت بین مدیر تداركات: حسین سبزواری، هماهنگی پروژه:سید محمد  زهرایی ، طراح صحنه و لباس:‌احمد سعادت، عكاس و تصویر بردار پشت صحنه :احمد منصوری، روابط عمومی: علی زادمهر، مجری طرح: كارخانه سیمان غرب آسیا، محصول صدف فیلم مشاور عالی پروژه: سعید صباغیان و اكبر اكرامی ، تهیه‌كننده: سید رضا محقق.

 لادن سلیمانی در گل سفیدی برای سارا


 تاريخ ارسال: 1389/2/24
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>امین محمودی:

فیلم بسیار خوبی بود و تنها نقشی که باور پذیر بود و بسیار درون گرا بود نقش موسی (سعید یعقوب پور)بود که بنظرم بسیار خوب در قالب نقش شکل گرفته بود و دقیقا حس شک و شبهه در ذهن مخاطب ایجاد میکرد و عاقبت تعریف مشخصی از کارکتر موسی وجود نداشت !!!!!!!

0+0-

پنجشنبه 20 دي 1397



>>>محمد رضا شکریان:

تبریک میگم به آقای محقق و تبریک دیگه ای میگم به آقای سعید یعقوب پور برای بازی بسیار خوب ایشون امیدوارم در آینده کار های خوب و زیادی از این دو عزیز ببینم

0+0-

دوشنبه 17 بهمن 1390




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.