پرده سینما

گیشه سینماها در آستانه تحول!

علیرضا انتظاری








بر اساس پیش بینی های صورت گرفته گیشه سینماهای کشور که از ابتدای سال جاری تا کنون رکورد عجیب و باورنکردنی را پشت سر گذاشته اند با اکران جدید دچار تحول خواهند شد.پوستر کلاه قرمزی و بچه ننه

 

دو فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه به کارگردانی ایرج طهماسب و ضد گلوله به کارگردانی مصطفی کیایی که از صبح فردا در سینماهای سراسر کشور روی پرده خواهند رفت احتمالاً خواهند توانست گیشه سینماها را رونقی دوباره بخشند.

همچنین پیش بینی می شود در اکران دوم عید فطر فیلم های برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی و بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان رونق گیشه ها را تداوم بخشند.

گیشه سینماهای ایران به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان بدترین اوضاع خود را سپری کرده اند. در این مدت فیلم هایی مانند: نامزد آمریکایی من به کارگردانی داوود توحید پرست، راه بهشت به کارگردانی مهدی صباغ زاده، شور شیرین به کارگردانی جواد اردکانی، بدون اجازه به کارگردانی مرتضی هرندی، خوابم می آد به کارگردانی رضا عطاران، همه چی آرومه به کارگردانی مصطفی منصوریار و غیره روی پرده سینماها بوده اند که به جز دو فیلم آخر هیچ یک از فیلم ها نتوانستند حتی یک دهم خرج تولید خود را با فروش در سینماها به دست بیاورند که این امر مهم زنگ خطر بلندی را برای کلیت سینمای ایران به صدا درآورده است.

حال باید منتظر ماند و دید سومین قسمت از فیلم «کلاه قرمزی» چگونه خواهد توانست این گیشه به کما رفته را به هوش بیاورد!

این شخصیت عروسکی با گذشت سال ها از حضورش در سینما و تلویزیون دیگر جزئی فراموش نشدنی از خاطرات تمامی مردم شده است. جوانان امروز که کودکان نسل قبل بودند مسلماً برای دیدار از عروسک محبوب دوران کودکی شان به سینماها خواهند شتافت. مسلماً نه تنها کودکان و جوانان بلکه مخاطبانی از تمامی سنین به سینماها خواهند رفت تا دیداری مجدد با «کلاه قرمزی» داشته باشند.

در خلاصه داستان فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه آمده است:

پسر عمه زا با شیطنت های خود دردسرهای فراوانی را برای کلاه قرمزی و آقای مجری ایجاد می کند که این امر باعث حضور شخصیت جدیدی به نام بچه ننه خواهد شد...

 


 تاريخ ارسال: 1391/5/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.