پرده سینما

اولین جنجال جدی در کاخ جشنواره؛ نشست فیلم «یک دو سه... پنج» به اغتشاش کشیده شد

سارا طاهرمقدس









 

اولین جنجال جدی در سینمای رسانه ها شکل گرفت. نشست پرسش و پاسخ فیلم یک دو سه... پنج  به شدت به اغتشاش کشیده شد و مسئولین برج میلاد برای عدم پوشش خبری خبرنگاران را از سالن اخراج کردند.

 

جنجال جدی برای فیلم یک دو سه ... پنجدر این نشست خبری که تعداد زیادی از عوامل این فیلم از جمله محمد معیری (کارگردان)، علیرضا برازنده (مدیر فیلمبرداری)، میلاد کزازی0طراح صحنه و لباس)، کارن همایونفر (موسیقی)، همایون ارشادی (بازیگر) و آناهیتا افشار (بازیگر) حاضر بودند درگیری لفظی شدید میان محمدرضا شهیدی فر (مجری نشست) و محمد معیری (کارگردان) باعث شد تا این نشست به جنجال کشیده شود.

در ابتدای این نشست دست اندرکاران این فیلم دقایق زیادی را به انتظار مجری این مراسم نشسته بودند که وی بعد از تأخیری طولانی مدت به سالن آمد و در نهایت به درخواست کارگردان فیلم مبنی بر حضور یکی از بازیگران فیلم روی صحنه موافقت نکرد که این امر باعث فریاد کشیدن کارگردان و قهر شهیدی فر و اعلام تعطیلی جلسه از سوی وی گردید.

این امر باعث شد تمامی عوامل این فیلم فریاد کشان کار شهیدی فر را کاری زشت و زننده و درخورد یک شخصیت فرو دست بیان کنند. به ویژه همایون ارشادی بازیگر این فیلم به شدت به این امر اعتراض کرد و حرکت شهیدی فر را حرکتی زشت و زننده و توهین به دست اندرکاران سینما اعلام کرد. این امر باعث شد برخی از مأمورین حراست به سالن بیایند و به زور خبرنگاران را به بیرون از سالن نشست هدایت کنند. این در حالی بود که در این میان درگیری میان فیلمنامه نویس و کارگردان این فیلم نیز شدت گرفته بود و فیلمنامه نویس به دلیل عدم دعوتش از سوی کارگردان وی را مورد دشنام های خود قرار می داد.

در این بین میان خبرنگاران نیز درگیری ها و جدال های لفظی شکل گرفت و در این میان عده ای طرفدار شهیدی فر و عده ای دیگر بر ضد وی حرف می زدند. طرفداران شهیدی فر کار وی را در حمایت از سینماگران و مخالفانش کار وی را توهین به سینماگران بر می شمردند.

لازم به ذکر است در این میان برخی از مأموران حراست نیز به تندی با برخی از خبرنگاران برخورد می کردند و به آن ها مرتباً تذکر می دادند که شلوغ نکنید!


 تاريخ ارسال: 1391/11/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>zahra:

به سایتتون با وی پی ان فقط میشه وصل شد!مشکل داره.به صورت عادی بیای صفحه سایت رو لود نمیکنه.بررسی کنید

0+0-

يكشنبه 15 بهمن 1391




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.