پرده سینما

داریوش مهرجویی به کاخ جشنواره نیامد؛ استقبال از فیلم «اشباح» بسیار کمتر از انتظار بود

پرده سینما






 

 

 

در حالی فیلم اشباح به کارگردانی داریوش مهرجویی صبح امروز در کاخ جشنواره برای اهالی رسانه و منتقدان سینمای ایران به نمایش درآمد که مهرجویی طبق روال سال های اخیرش به کاخ جشنواره نیامد و به همین دلیل نشست خبری فیلم علیرغم حضور تهیه کننده و بازیگران فیلم برگزار نشد.

 

نمایی از فیلم اشباحبه گزارش خبرنگار سایت پرده سینما مهرجویی که در سال های اخیر به دلیل ساخت آثار نازل و پیش پا افتاده همواره مورد نقد منتقدان قرار گرفته است مدت ها است که به نحوی از رسانه ها و منتقدان دوری می گزیند.

طبق گفته جهانگیر کوثری یکی از تهیه کنندگان فیلم، داریوش مهرجویی به دلیل کسالت در نتوانست برای نمایش فیلم خود در برج میلاد حاضر شود. اما این گفته کوثری مورد خنده بخشی از اصحاب رسانه را با خود در پی داشت.

پیش از آغاز نمایش اشباح جهانگیر کوثری‌، مهتاب کرامتی‌، ملیکا شریفی‌نیا‌، هنگامه حمیدزاده‌، مهدی سلطانی و امیرعلی دانایی‌ و جمعی دیگر از عوامل فیلم اشباح برای خوش آمدگویی به حاضران روی سن حضور یافتند.

همچنین منوچهر اکبرلو که عوامل فیلم را همراهی می‌کرد خطاب به جهانگیر کوثری گفت که به داریوش مهرجویی پیغام بدهد در این سالن فقط منتقدان حضور ندارند و اجازه بدهد مخاطبان با آرامش واکنش نشان دهند و اگر واکنشی توهین آمیز بود آن را توهین آمیز تلقی نکنند چون به هر حال هرکسی واکنشی نشان می‌دهد و امیدوارم کدورتی پیش نیاید.

جهانگیر کوثری هم پاسخ داد: ما خودمان هم واکنش نشان می‌دهیم و با شما هستیم.

بسیاری بر این عقیده هستند که دوران افول مهرجویی از فیلم آسمان محبوب آغاز شد و با نارنجی پوش ادامه پیدا کرد و با چه خوبه که برگشتی به تکامل رسید!

اشباح نیز امروز با واکنش های متفاوتی از سوی اهالی رسانه و منتقدان روبرو شد عده این فیلم را بدترین اثر مهرجویی و عده ای نیز آن را بهتر از فیلم های آخرش می دانستند. اما تمامی این ها باعث نشد که در حین اکران فیلم در کاخ جشنواره حاضران مرتباً به بازی بازیگران فیلم به ویژه بازیگر نقش اول مرد آن که بسیار تصنعی بازی می کرد نخندند!

یکی از مهمترین نکات در مورد فیلم مهرجویی حضور بسیار کم اصحاب رسانه و منتقدان بود به نحوی که فیلم مهرجویی در میان فیلم های ساعت 10 صبح کاخ جشنواره کمترین میزان تماشاگر را داشت.


 تاريخ ارسال: 1392/11/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.