پرده سینما

نعمت الله: نکته عظمت این فیلم یک داستان پر انرژی است؛ نشست خبری فیلم «آرایش غلیظ» برگزار شد

پرده سینما






 

 

 

نشست خبری فیلم آرایش غلیظ بلافاصله پس از نمایش این فیلم با حضور برخی از عوامل دست اندرکار و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس سعدی مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

 

نشست خبری فیلم آرایش غلیظحمید نعمت‌الله (کارکردان)، سعید سعدی (تهیه‌کننده)، هادی مقدم دوست (فیلمنامه نویس)، سهراب پورناظری (آهنگساز)، همایون شجریان (خواننده)، حامد بهداد و حبیب رضایی (بازیگران) از جمله عوامل این فیلم سینمایی بودند که در این نشست حضور داشتند.

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما حمید نعمت‌الله در ابتدای این نشست گفت: فکر می‌کنم نکته عظیمت فیلم یک داستان پرانرژی باشد و نکته شروع تمایز به ساختن چنین فیلمی نیاز به هیجان داشتن بود. آرایش غلیظ با یک جریان فکری ساخته شده است و فکر می‌کنم فیلم جذاب باشد علاوه براینکه باید به این نکته اشاره کنم در اکران تغییراتی به وجود می‌آید تا داستان پرکشش‌ تر شود. درخواست بازی خوب باید اصیل باشد تا بازی متفاوت که حامد بهداد به خوبی از پس آن برآمد. رضایی بازیگری باسواد و فوق‌العاده است و در مورد بازیگری فرصت‌های بسیاری را در اختیار ما گذاشت.

تبریزی در ادامه این نشست خبری در مورد اینکه این فیلمش نسبت به اثر قبلی اش بازگشت به عقب بوده است گفت: به هیچ وجه چنین فکری نمی‌کنم و معتقدم فیلم آرایش غلیظ کامل‌تر است. فکر می‌کنم در سینما از موفقیت بیشتری نسبت به کارهای تلویزیونی که انجام داده‌ام برخوردار خواهم بود.

نعمت‌الله در پاسخ به انتقادی مبنی براینکه پوستر فیلم آرایش غلیظ شباهات عجیبی به لولیتا کوبلیک دارد، گفت: به هیچ وجه چنین چیزی وجود ندارد علاوه براینکه این پوستر، پوستر رسمی فیلم نبوده است و با اطمینان می‌گویم که طراح این پوستر از خلاقیت خودش استفاده کرده است.

نشست خبری فیلم آرایش غلیظهمایون شجریان با اشاره به کار متفاوتی که با همکاری سهراب پورناظری انجام داده است، گفت: هدف این بود که یک هدف پرانرژی داشته باشیم تا با فیلم هماهنگ شود. برای به دست آوردن این هیجان به شعری از مولانا و موسیقی رسیدیم که در آن از سازهای الکتریکی کمک گرفته بودیم. همچنین از تحریرهای مناسب و اوج‌های بالا کمک گرفته شد که من از همه آنها راضی هستم.

حامد بهداد بازیگر فیلم آرایش غلیظ در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه بعضی از بازی‌ها در این فیلم خودخواسته بوده است، گفت: به این نکته تأکید می‌کنم این نوع فیلم بسیار مورد نیاز است اما گمان نمی‌کنم کارگردان فیلمی بسازد و اجازه بدهد بازیگر از اندازه‌های فیلم بیرون بیاید پس کارگردان چه وظیفه‌ای را دنبال می‌کند؟ تجربه بسیار خطرناکی بود اما ترجیح دادم این صحنه را خودم بازی کنم تا ببینم می‌توان از پس چنین نقشی برآیم یا خیر.

سعید سعدی تهیه کننده فیلم در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه هزینه‌های فیلم به چه صورت بوده است، گفت: تمام هزینه‌های فیلم برعهده بخش خصوصی بوده است همچنین من و آقای ملکان دوست داشتیم در کنار آقای نعمـت‌الله کار کنیم. تولید این فیلم 8 ماه به طول انجامید و با توجه به زمان کم فشار زیادی را تحمل کردیم تا فیلم به جشنواره برسد. با توجه به اینکه در 5 شهر فیلم‌برداری داشتیم و همچنین از پروداکشن‌های سنگینی نیز بهره بردیم هزینه‌های فیلم نسبت به عرف بالاتر رفته است.

سعدی با اشاره به اینکه اسم خانم مهناز افشار به عنوان سرمایه‌گذار مطرح است، گفت: قرار بود خانم افشار در آرایش غلیظ سرمایه‌گذاری کند اما این امر تا امروز محقق نشده است.

هادی مقدم‌دوست نویسنده فیلم آرایش غلیظ در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه برخی از شخصیت‌های فیلم بدون شناسنامه‌ هستند، گفت: ما سعی کردیم این اتفاق نیفتد و همچنین بر این نکته تأکید می‌کنم صرفاً با وقت گذاشتن بر روی یک شخصیت بدون شناسنامه آن شخصیت شکل نمی‌گیرد.

علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری فیلم نیز گفت: یکی از ویژگی‌های فیلم آرایش غلیظ تعدد لوکیشن‌هایش بود و وجود لوکیشن‌های خارجی و داخلی و شب و روز برای یک فیلمبردار چالش خوبی است. در اکثر مواقع با آقای نعمت الله درباره چگونگی نور و قاب‌بندی‌ها همفکری می‌کردم. امیدوارم نتیجه کار برای مخاطبان راضی کننده باشد.

 در همین رابطه ببینید

عکس های الهام عبدلی از نشست رسانه ای فیلم آرایش غلیظ


 تاريخ ارسال: 1392/11/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.