پرده سینما

تارانتینو برای تجلیل از جری لوئیس سنگ‌تمام می‌گذارد

پرده سینما






 

 

 

کوئنتین تارانتینو کارگردان مشهور با نمایش چهار فیلم از جری لوییس از این بازیگر پیشکسوت کمدی تجلیل می کند.

 

تارانتینوبه گزارش مهر به نقل از ددلاین، تارانتینو با ارایه چهار فیلم از مجموعه‌ای که متعلق به خودش است، روز یکشنبه جری لوییس را گرامی می‌دارد.

این مجموعه که شامل چهار فیلم 35 میلیمتری از جری لوییس است در سینمایی در لس‌آنجلس به نام نیو بورلی که تارانتنیو آن را در سال 2007 خرید، نمایش داده می شوند.

این نمایش از ساعت 10 صبح با نمایش فیلم کشتی را بالا نبر از سال 1959 آغاز می‌شود و با بوئینگ، بوئینگ سال 1965 که ظهر نمایش داده می شود، ادامه پیدا می کند. در جنگ با ارتش از سال 1950 ساعت دو به نمایش درمی‌آید و هالیوود یا مجسمه نیم تنه در سال 1956 در ساعت چهار پایان‌بخش این برنامه خواهد بود.

تماشای این فیلم‌ها رایگان و حضور در این برنامه برای همه آزاد است.

این برنامه در حالی تدارک دیده شده که قرار است در هفته آینده در جشنواره فیلم های کلاسیک نیز از جری لوییس تجلیل شود و او اثر دست و پایش را در پیاده‌روی مشاهیر در برابر تئاتر چینی‌ها به جای بگذارد. او پیش از این ستاره ای به نامش در این خیابان داشته و سیارک ۱۱۵۴۸ در فضا هم به نام اوست.

تارانتینو همیشه جری لوییس را گنجینه هالیوود نامیده است. جری لوییس بازیگر کهنه‌کار هالیوود که آخرین بار در سال 1995 در فیلم استخوان های بامزه ظاهر شده بود، سال پیش بازی در فیلم جدیدی را به کارگردانی دانیل نوآ آغاز کرد. او متولد ۱۶ مارس ۱۹۲۶ است و به عنوان بازیگر، کمدین، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان آمریکایی شناخته می شود.

جشنواره شصت و ششم کن نیز سال پیش بخش ویژه‌ای را به گرامیداشت این بازیگر کهنه‌کار اختصاص داده بود.


 تاريخ ارسال: 1393/1/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.