پرده سینما

م‍ژده حجت الله ايوبي به سينما دوستان

پرده سینما






 

 

 

رئیس سازمان سینمایی كه دقایقی به عنوان مهمان در جلسه شورای صنفی اكران حضور یافته بود از قطعی شدن اجرای طرح سینما كارت  در روزهای آینده خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، حجت الله ایوبی در آغاز با ابراز خشنودی از روند مثبتی كه در فروش سالن های سینما ایجاد شده گفت : تصمیمات بعدی ما  كمك به ادامه این موج مثبت خواهد بود.

بنا براین گزارش ،رئیس سازمان سینمایی با اعلام قطعی شدن اجرای طرح سینما كارت از جزئیات این طرح پرده برداشت .

بر اساس اعلام معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،دراین طرح كه با مشاركت هیأت های عامل بانك هاانجام خواهد گرفت تمامی سینماهای كشور به دستگاه كارتخوان مجهز می شوند.

وی اشاره كرد كارتهای سینما به دو صورت با نام كه برای كاركنان ادارات و اشخاص حقیقی و با قابلیت شارژ شدن ارائه می شود و بی نام كه به صورت كارتهای هدیه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و در نخستین فاز اجرایی این پروژه كارت های سینما بین كاركنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع خواهد شد.

بنا به اظهارات رئیس سازمان سینمایی در اجرای این طرح كه با مشاركت سازمان سینمایی،بانك ها،تهیه كنندگان و سینما داران اجرایی می شود ، وزارتخانه ها و سازمان های مختلفی برای همكاری در اجرای این طرح ابراز تمایل كرده اند و پیش بینی می شود با استقبال مردم منافعی بسیار مطلوب نصیب سینمای ایران خواهد شد .

ایوبی" در پایان سخنانش و پیش از ترك جلسه شورای صنفی ،  ضمن سپاس مجدد از اعضای شورا، حمایت سازمان سینمایی در اجرای طرح سینما و خانواده  كه در تابستان سال جاری و در دو سانس اول سینماها به صورت نیم بها برای خانواده ها اجرا می شود را اعلام كرد .

محمد احسانی معاون آثار و فعالیت های سینمایی  در این دیدار  ایوبی را همراهی كرد.

 در جلسه امروز دوشنبه یكم اردیبهشت شورای اكران و نمایش غلامرضا فرجی، مرتضی شایسته ابوالحسن داوودی، مجید قاری زاده ، محمد رضا فرجی،  محمد رضا صابری و محمد قاصد اشرفی شركت داشتند.


 تاريخ ارسال: 1393/2/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.