پرده سینما

سینماهای بریتانیا میزبان آل پاچینو می‌شوند

پرده سینما






 

 

 

نسخه ضبط‌شده نمایش سالومه با بازی آل پاچینو و فیلم مستند سالومه وایلد با حضور او در بریتانیا روی پرده می‌رود.

 

آل پاچینوبه گزارش خبرآنلاین، این دو فیلم به تهیه‌کنندگی بری نویدی و رابرت فاکس 21 سپتامبر (30 شهریور) در سالن ساوت‌بنک بی‌اف‌آی در لندن روی پرده می‌روند.

آل پاچینو دو فیلم را معرفی می‌کند و بعد در یک جلسه پرسش و پاسخ که از طریق ماهواره به طور زنده از تمام سینماهای بریتانیا و ایرلند پخش می‌شود، شرکت خواهد کرد. استفن فرای که سال 1997 در فیلم بلند داستانی وایلد نقش اسکار وایلد نمایشنامه‌نویس ایرلندی را بازی کرد، مجری مراسم است.

سالومه نسخه ضبط‌شده نمایشی است که بر مبنای جنجالی‌ترین نمایشنامه وایلد روی صحنه رفت و درباره شاه هرود و علاقه او به سالومه دختر‌خوانده جوانش است.

پاچینو در سالومه نقش هرود و جسیکا چاستین (بازیگر فیلم 30 دقیقه بامداد) نقش سالومه را بازی کردند. این نمایش در وادسورث تیه‌تر در لس آنجلس ضبط شده است.

مستند سالومه وایلد چالش‌های پاچینو برای بازی در نمایش سالومه و کارگردانی هر دو کار به تصویر می‌کشد. پاچینو در این مستند به اروپا سفر می‌کند تا درک بیشتری نسبت به وایلد پیدا کند.

پاچینو سال 2011 در یک مصاحبه درمورد جذابیت نمایشنامه سالومه، گفت: چیزی در این اثر هست که آدم را سحر می‌کند و حتی اگر آن را دوست نداشته باشید توجه شما را به خود جلب می‌کند. با خودتان می‌گویید من از این متن خوشم نمی‌آید اما باید آن را تا انتها ببینم.

نمایش سالومه اولین بار سال 1896 روی صحنه رفت، زمانی که وایلد به اتهام بی‌اخلاقی در زندان به سر می‌برد.

مستند سالومه وایلد سپتامبر 2011 برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد. برگزارکنندگان جشنواره همچنین با اعطای جایزه افتخار فیلمساز از بازیگر و کارگردان آمریکایی تقدیر کردند.

پاچینو برای فیلم‌های پدرخوانده، سرپیکو، پدرخوانده: قسمت 2، بعد از ظهر نحس، ... و عدالت برای همه، دیک تریسی و گلن گری گلن راس نامزد اسکار بود و سال 1993 برای بوی خوش زن برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.


 تاريخ ارسال: 1393/3/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.