پرده سینما

چرا پردیس‌های شهرداری از ۱۲ شب بلیت نیم‌بهاء ارائه می‌کنند؟

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-در حالی که از سوی شورای صنفی نمایش مصوب شده است سینماها پس از افطار به ارائه بلیت نیم‌بهاء بپردازند اما پردیس‌های شهرداری از ساعت 12 شب به بعد این کار را انجام خواهند داد که به گفته سخنگوی این شورا مغایر با مصوبه است.

 

-منبتی درحالی از اختیاری بودن مصوبه شورای صنفی نمایش می‌گوید و عدم اجرای فروش نیم بهای بلیت از لحظه افطار را بر اساس همین اختیار می‌داند، که غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش این مصوبه را اجرایی و الزام آور می‌داند و معتقد است تمام سینما‌‌های کشور باید آن را اجرا کنند.

 

 

پردیس سینمایی ملتدر روزهای گذشته حرف و حدیث هایی پیرامون طرح ویژه اکران فیلم در ماه مبارک رمضان مطرح شد که در این میان ایده هایی از اکران مجدد «فیلم‌های خاطره انگیز» سینمای ایران تا اکران فیلم‌های روی پرده با «بلیت نیم‌بها» از جمله این طرح‌ها بود.

اما طرحی که از نخستین روز ماه مبارک رمضان اجرایی شده طرح اکران نیم بهای فیلم در سینماهای کشور است، طبق مصوبه «شورای صنفی نمایش»، کلیه سینماهای کشور باید بلیت سانس‌های خود  که پس از افطار آغاز می‌شود را به صورت نیم بها به فروش برسانند.

به گزارش فارس، در این بین «پردیس سینمایی ملت» متعلق به شهرداری تهران و «سینما آزادی» که به طور مشترک توسط شهرداری تهران و حوزه هنری اداره می‌شود، طرح فروش بلیت نیم بها را تنها در سانس پایانی یعنی 12 شب اجرا کرده و در سانس‌های مابین افطار تا ساعت 12 شب بلیت را به قیمت قبلی (تمام بها) به فروش می‌رساند.

هادی منبتی مدیر عامل «موسسه تصویر شهر» که مدیریت پردیس های سینمایی متعلق به شهرداری تهران را بر عهده دارد در این باره به فارس گفت: مصوبه شورای صنفی نمایش این اختیار را به سینماداران می دهد که بعد از افطار بلیت فروشی فیلم‌های روی پرده را به صورت نیم بها انجام دهند، ما تصمیم گرفتیم در پردیس های مدرن شهرداری تهران (پردیس ملت و سینما آزادی) به جهت رونق بخشیدن به سانس پس از نیمه شب این سانس را به صورت نیم بها بلیت فروشی کنیم.

منبتی درحالی از اختیاری بودن مصوبه شورای صنفی نمایش می‌گوید و عدم اجرای فروش نیم بهای بلیت از لحظه افطار را بر اساس همین اختیار می‌داند، که غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش این مصوبه را اجرایی و الزام آور می‌داند و معتقد است تمام سینما‌‌های کشور باید آن را اجرا کنند.

فرجی دراین‌باره به فارس گفت: مقرر شده است، بعد از افطار بلیت کلیه سینماها به صورت نیم‌بها به فروش برسد اگر دوستان تفسیر دیگری از این مصوبه کرده‌اند تفسیر خودشان است و تمام سینما ها باید از اولین سانس پس از افطار بلیت را نیم‌بها بفروشند.


 تاريخ ارسال: 1393/4/10
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>آدینه پور:

قانون ها متاسفانه اجرایی نمیشن و هرکی هر کار دلش بخواد میکنه:(

1+0-

سه‌شنبه 10 تير 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.