پرده سینما

وودی آلن: اگر برای کوین اسپیسی نقشی داشته باشم یک دقیقه هم تأمل نمی کنم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یاسمین غمگین ساخته وودی آلنوودی آلن، کارگردان سرشناس سینمای جهان که همواره در جذب بازیگران سرشناس مرد ناکام بوده، در یک مصاحبه از دلایل روی آوردن به بازیگران زن گفت.

به گزارش ایسنا، وودی آلن، کارگردان صاحب‌نام آمریکایی در جدیدترین مصاحبه خود در پاسخ به پرسشی درباره دلیل عدم همکاری با بازیگران مرد طراز اول سینمای جهان در فیلم‌هایش گفت: در طول این سال‌ها همواره با بزرگترین بازیگران زن سینما همکاری کرده‌ام‌؛ بازیگران مرد فوق العاده‌اند اما در اختیار گرفتن آنها دشوار است چرا که بسیار پرمشغله‌اند.

آلن در ادامه افزود: تا کنون برای فیلم‌هایم با رابرت دنیرو تماس گرفتم و با داستین هافمن و جک نیکلسون صحبت کرده‌ام، اما در نهایت هیچ یک از آنها نتوانستند در فیلم‌هایم ایفای نقش کنند.

این کارگردان 78 ساله نسبت به همکاری با کوین اسپیسی، دیگر بازیگر برجسته آمریکایی نیز ابراز علاقه کرد و گفت: اگر نقشی برای او داشته باشم یک دقیقه هم تأمل نمی‌کنم.

خالق رز ارغوانی قاهره همچنین توضیح داد: در حال حاضر مشغول کار با یواخین فونیکس و شون پن هستم که بازیگران فوق ‌العاده‌ای هستند، اما هنوز فرصت همکاری با آل پاچینو، دنیرو و نیکلسون را نداشته‌ام.

وودی آلن که فیلم جادو در مهتاب از او با بازی اما استون و کالین فرث آماده نمایش است، هم اکنون مشغول فیلمبرداری فیلم جدیدش با بازی یواجین فونیکس و اما استون در رود آیلند است.او طی سه دهه فیلم‌سازی بیش از 45 فیلم ساخته که با آنها افتخارات و جوایز سینمایی متعددی کسب کرده است که از مهم‌ترین آنها به چهار جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب می‌توان اشاره کرد.

دو جایزه‌ بهترین کارگردانی و شش جایزه‌ بهترین فیلم‌نامه از جوایز بافتا انگلیس، خرس نقره‌ای جشنواره‌ برلین در سال 1975، جایزه‌ فیپرشی جشنواره‌ کن در سال 1985 برای رز ارغوانی قاهره، دو جایزه‌ بهترین فیلم خارجی از جوایز سزار فرانسه برای منهتن و رز ارغوانی قاهره ، جایزه بهترین فیلم اروپایی از جوایز گویا اسپانیا در سال 2006 برای امتیاز نهایی، شیر طلای افتخاری جشنواره‌ ونیز در سال 1995، جایزه‌ یک عمر دستاورد سینمایی از جشنواره‌ سن‌سباستین در سال 2004 از دیگر افتخارات سینمکایی این کارگردان بزرگ محسوب می‌شوند.

آنی‌هال، صحنه‌های داخلی، منهتن، خاطرات اکلیلی، امتیاز نهایی، آلیس، ویکی کریستینا بارسلونا، گلوله‌های بر فراز برادوی، آفرودیت قدرتمند، شالوده‌شکن، نیمه شب در پاریس، تقدیم به رم با عشق و یاسمن غمگین از جمله ساخته‌های این کارگردان صاحب نام سینمای جهان است


 تاريخ ارسال: 1393/5/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.