پرده سینما

یواخین فونیکس نقش دکتر استرنج را ایفا می کند

پرده سینما


 







یواخین فونیکس در فیلم «او»یواخین فونیکس، بازیگر سرشناس و مستعد هالیوود مشغول مذاکره برای بازی در فیلم «دکتر استرنج» بر اساس کتاب مصور معروف مارول است.

به گزارش ایسنا، یواخین فونیکس، بازیگر نامرد اسکار هالیوودی به احتمال فراوان نقش «دکتر استرنج» را در فیلم جدید کمپانی مارول ایفا خواهد کرد.

این بازیگر آمریکایی اخیرا برای بازی در فیلم جدید وودی آلن در کنار اما استون نیز انتخاب شده و تا کنون بازی درفیلم‌هایی مطرحی چون گلادیاتور، استاد و او را در کارنامه سینمای دارد.

«دکتر استرنج» در داستان‌های مارول در اصل جراحی است که به لطف مهارت‌های ویژه پزشکی‌اش ثروت فراوانی کسب کرده است، اما متأسفانه به مرور زمان غرور و طمع وجود وی را فرامی‌گیرد، تا این که در یک حادثه رانندگی، دست‌هایش را از دست داده و در نتیجه دچار تنگدستی می‌شود.

وی سپس به امید یافتن پیرمرد جادوگری که در افسانه‌ها از او به عنوان شفا دهنده تمامی امراض نام برده شده، رهسپار قاره آسیا می‌شود، اما پس از تحمل رنج و مشقت فراوان، درمی‌یابد که پیر خردمند تنها می‌تواند او را ترغیب سازد تا با مطالعه اسرار باستانی، خودش راه علاجی برای دستانش بیابد. وی ابتدا مقاومت می‌کند اما در نهایت با یاری گرفتن از رهنمون‌های مرشد، انواع و اقسام وردها و شگردهای جادوگری را می‌آموزد، تا این که دستانش را معالجه می‌کند و به آمریکا برمی‌گردد تا حافظ جان ستمدیدگان باشد.


 تاريخ ارسال: 1393/5/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.