پرده سینما

مطرح شدن ادعای حقوقی بر سر «شهرموشها۲»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد علی طالبی و محمدرضا علیقلی در آستانه اکران شهرموشها۲ نسبت به رعایت نشدن حقوق معنوی‌شان در ساخت این اثر اعتراض کردند

  

شهر موشها 2یکی از تهیه کنندگان شهر موش‌ها2 در پاسخ به اعتراض مطرح شده از سوی محمدعلی طالبی و محمدرضا علیقلی گفت: امیدوارم چنانچه این دوستان برای سینمای مستقل و مظلوم این سرزمین احترام قائل هستند،‌ تحت تاثیر القائات بیرونی قرار نگیرند و مطالبات خودشان را به صورت حقوقی پیگیری کنند.

منیژه حکمت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ضمن احترام به تمام دوستان با توجه به شواهد موجود ما از جناب علیقلی درخواست کردیم موسیقی «شهر موش‌ها2» را بسازد و در این کار حضور داشته باشد که به ما اعلام کردند به علت مسافرت قادر به همکاری نیستند و برای کار آرزوی موفقیت کردند.

وی افزود: بعد از گذشته دو سال از اعلام خبر ساخت شهر موش‌ها2 و رسانه‌ای شدن اخبار مراحل ساخت فیلم، این دوستان به فکر اعلام موضع افتاده‌اند. در حالی که حقوق معنوی این فیلم کاملاً در اختیار تهیه کنندگان شهر موش‌ها2 است و بابت آن هزینه شده است.

حکمت ادامه داد: چنانچه ادعایی باشد آماده‌ی ارائه مدارک حقوقی هستیم. بهتر است این دوستان بعد از گذشت 30 سال مطالباتشان را از تهیه کنندگان شهر موش‌ها1داشته باشند.

این تهیه‌کننده با ابراز خوشحالی از اینکه بعد از گذشته سی سال شهر موش‌ها2 ساخته شده است گفت: خوشحالم همت گذاشتیم و فیلمی درخشان برای سینمای کودک ساختیم و بیشتر از هرچیز شادی کودکان این سرزمین برایمان مهم است.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.

 

محمد علی طالبی و محمدرضا علیقلی در آستانه اکران شهرموشها2 نسبت به رعایت نشدن حقوق معنوی‌شان در ساخت این اثر اعتراض کردند.


 تاريخ ارسال: 1393/5/25
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>لارستانی:

شهر موش ها، از نوستالوژی های بچه های دهه ی 60...

4+1-

شنبه 25 مرداد 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.