پرده سینما

«آرایش غلیظ» در یک هفته ۳۰۰ میلیون فروخت

پرده سینما

 

 

حامد بهداد و طناز طباطبایی در ارایش غلیظفیلم آرایش غلیظ به کارگردانی حمید نعمت‌الله از مرز فروش 300 میلیون در تهران و شهرستان‌ها عبور کرد.

سعید سعدی تهیه‌کننده آرایش غلیظ درباره فروش این فیلم سینمایی به «مهر» گفت: آمار فروش فیلم سینمایی آرایش غلیظ پس از یک هفته در تهران و شهرستان به رقمی معادل 300 میلیون تومان رسید.

وی افزود: این فیلم سینمایی با 19 سالن سینما در تهران و 7 سالن در شهرستان به این فروش دست پیدا کرده است که از نظر من فروش قابل قبولی در طول یک هفته است.

این فیلم سینمایی ماجرای جوانی است که بار قاچاق ترقه و فشفشه های چهارشنبه سوري يكي از دوستانش را بالا مي كشد و از طريق دختری كه دوستش دارد تلاش مي كند آن ها را بفروشد. این فیلم سینمایی در تهران، کیش، بندر لنگه و بندر کنگ جلوی دوربین رفته است.

فیلم سینمایی آرایش غلیظ تازه ترین اثر حمید نعمت‌الله بعد از بی پولی است که به تهیه کنندگی سعید سعدی و سعید ملکان ساخته شد.

حمید نعمت الله جایزه هیات داوران سی و دومین جشنواره فیلم فجر را برای این فیلم سینمایی دریافت و در همان زمان هم نظر منتقدان و مخاطبان سینمای ایران را به خود جلب کرد.

در فیلم آرایش غلیظ حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی، جمال اجلالی، هومن برق‌نورد و امیر بدری نیز بازی کرده اند.


 تاريخ ارسال: 1393/7/5
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>Ali.n:

:(حبیب رضایی خوب نبود تو این فیلم

2+0-

دوشنبه 7 مهر 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.