پرده سینما

ایوبی احتمال تغییر در سازمان سینمایی را تأیید کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجت الله ایوبیرییس سازمان سینمایی احتمال رفتن تعدادی از مدیران این مجموعه را به سازمان صدا و سیما تایید کرد و احتمال جابجایی در معاونت ارزشیابی و نظارت این سازمان را قوی دانست.

حجت‌الله ایوبی غروب - 12 آذرماه - با حضور در سینما سپیده، به تماشای آثار جشنواره مستند حقیقت نشست. وی در حاشیه این دیدار، در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره احتمال جابجایی برخی مدیران سازمان سینمایی و رفتن آن‌ها به صدا و سیما توضیح داد: چنین احتمالی وجود دارد و تعداد اندکی از مدیران ما در معرض تغییر هستند.

رییس سازمان سینمایی همکاری این سازمان با تلویزیون را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دوره جدید برشمرد و افزود: این همکاری برای ما بسیار مهم است، چرا که تلویزیون می‌تواند سینما را نجات دهد، اما متاسفانه در گذشته چنین کاری انجام نداده است. به همین دلیل، در دوره جدید همکاری با تلویزیون برای ما در اولویت است.

ایوبی خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن این سیاست‌ها، اگر مدیری از مجموعه ما بتواند در تلویزیون فعال‌تر عمل کند، مخالفتی با جابجایی او نخواهیم داشت، زیرا حضور مدیری که سینما را می‌شناسد در تلویزیون، به منزله ادامه کار او خواهد بود.

رییس سازمان سینمایی احتمال جابجایی آقای محمد احسانی - معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی - و رفتن او را به تلویزیون قوی دانست.

او همچنین درباره احتمال تغییر و جابجایی در مسئولیت خودش با لحنی طنزآمیز گفت: به هر حال این احتمال هم در حد همه احتمالات طبیعی وجود دارد! اما فعلا چنین تصمیمی نیست و ما تازه داریم برنامه‌هایمان را در سینما آغاز می‌کنیم.

رییس سازمان سینمایی در این دیدار با سیدمحمد مهدی طباطبایی‌نژاد، رییس مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره سینما حقیقت دیدار و گفتگو کرد.

همچنین خباز نماینده پیشین مجلس نیز در سینما سپیده حضور داشت.

ایوبی به تماشای فیلم سه چنگ حاک ساخته یاسر خیر نشست و آزاد راه کار محسن خان‌جهانی به دلیل مشکلات فنی پخش نشد.


 تاريخ ارسال: 1393/9/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.