پرده سینما

نیکلاس کیج در ساخته جدید الیور استون بازی خواهد کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نیکلاس کیج به پروژه جدید اولیور استون که درباره شخصیت ادوارد اسنودن است، پیوست. به گزارش مهر و به نقل از ورایتی، نیکلاس کیج به گروه بازیگران فیلم «اسنودن» پیوست که اولیور استون در حال ساخت آن است. کیج در این فیلم در نقش یکی از مقامات رسمی امنیتی سابق آمریکا بازی می‌کند. درحالی‌که فیلم لائورا پویتراس «شهروند شماره چهار» درباره اسنودن به‌عنوان مستندی غیرداستانی برنده اسکار شد، انتظار می‌رود توجه به فیلم اولیور استون از همیشه بیشتر شده باشد.

فیلمبرداری این فیلم هم‌اکنون در مونیخ در حال انجام است و در نقاط مختلف جهان تا نیمه ماه می، ‌ساخت فیلم ادامه خواهد داشت. جوزف گوردون-لویت در نقش اصلی این فیلم در کنار شایلین وودلی، ملیسا لئو، زاخاری کوئینتو، تام ویلیکینسون، رافی ایفانس بازی می‌کند. کمپانی استون سال پیش امتیاز دو کتاب «دوران اختاپوس» رمانی از آناتولی کوچرنا وکیل روسی اسنودن و کتاب «پرونده‌های اسنودن» نوشته لوک هاردینگ را خرید تا بتواند داستان این فیلم را با اقتباس از آن‌ها بسازد.

اسنودن به‌عنوان تحت‌تعقیب‌ترین مرد دنیا شناخته می‌شود. او از سال ۲۰۱۳ و به دنبال افشای فایل‌هایی از دولت آمریکا که نشان‌دهنده جاسوسی این کشور بود، تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام پناهنده روسیه شد. فیلمنامه این فیلم را خود استون نوشته است. «اسنودن» در ۲۵ دسامبر در آمریکا و ۳۰ دسامبر در فرانسه اکران می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1393/12/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.