پرده سینما

فرش قرمز «سریع و خشن ۷» جمع شد!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

از آنجا که وین دیزل در انتظار تولد فرزندش است و نمی‌تواند در مراسم فرش قرمز هفتمین فیلم «سریع و خشن» در ابوظبی شرکت کند، این برنامه لغو شد. به گزارش مهر و به نقل از هالیوودریپور‌تر، وین دیزل بازیگر اصلی «سریع و خشن» به‌دلیل وظایف پدرانه‌اش نمی‌تواند در مراسم فرش قرمزی که برای اولین اکران این فیلم در جهان در ابوظبی برنامه‌ریزی شده بود، شرکت کند.

دیزل و همسرش در انتظار سومین فرزندشان هستند و این بازیگر ۴۷ ساله که دارای یک دختر و یک پسر است، اکنون برای سومین‌بار پدر می‌شود. با این حال این خبر تاکنون هیچ‌جا به‌صورت رسمی اعلام نشده و البته عجیب هم نیست چون دیزل به‌شدت از حریم خصوصی خانواده‌اش حفاظت می‌کند و تولد دو فرزند قبلی‌اش هم هرگز با جاروجنجال مطبوعاتی همراه نبود.

در هر حال فرزند سوم دیزل تقریبا‌‌ً همان زمانی به‌دنیا می‌آید که قرار است فیلم او اکران عمومی خود را در سوم آوریل شروع کند. به‌همین دلیل کمپانی یونیورسال اولین اکران جهانی فیلم را که قرار بود ۱۰ مارس در امارات پالاس در ابوظبی باشد، لغو کرد. این نقطه یکی از لوکیشن‌های فیلمبرداری «سریع و خشن ۷» هم بود، اما حالا به‌دلیل عدم حضور دیزل همه‌چیز به هم ریخته است. منابع گفته‌اند او می‌خواهد در کنار خانواده‌اش باشد و چه چیزی مهم‌تر از این است؟

هرچند هنوز خبر دقیقی اعلام نشده اما گفته می‌شود اکنون فرش قرمز این فیلم برای اولین اکران‌اش اول آوریل در لس‌آنجلس برگزار می‌شود. یونیورسال هم به‌نظر می‌رسد از اکران اولیه این فیلم در لس‌آنجلس راضی‌تر است چون این شهر مرکز اصلی هواداران فیلم است. دیزل تنها یک‌بار به اتفاق خانواده‌اش در مجامع عمومی ظاهر شده و آن در تاریخ ۲۶ اوت ۲۰۱۳ بود که با همسر و فرزندان‌اش برای دریافت ستاره‌اش در پیاده روی مشاهیر هالیوود حضور یافت.

دیزل از محبوب‌ترین چهره‌های «سریع و خشن» است و به‌عنوان شخصیت دومینیک تورتو نقش اصلی را همراه پل واکر که در نقش شخصیت برایان اوکانر به‌عنوان پلیسی شهری ظاهر می‌شد، ایفا می‌کرد. مرگ تراژیک پل واکر در نوامبر ۲۰۱۳ تولید قسمت هفتم «سریع و خشن» را به تعویق انداخت و اکران آن را از جولای ۲۰۱۴ به آوریل ۲۰۱۵ موکول کرد. در این فیلم دوین جانسون، مایکل رودریگز، جوردانا بورستر، تیرس گیبسون و لودا کریس بازی کرده‌اند. قسمت‌های ۶گانه «سریع و خشن» با فروش ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون دلاری در جهان از زمان اولین فیلم که در سال ۲۰۰۱ ساخته شد، از فیلم‌های بزرگ است و آخرین فیلم آن یعنی قسمت ششم به‌تنهایی فروشی ۷۸۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری را تجربه کرد.


 تاريخ ارسال: 1393/12/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.