پرده سینما

احتمال بازی دی‌کاپریو در یک نقش منحصربه‌فرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

لئوناردو دی‌کاپریو به نقشی که نزدیک بیست سال در انتظار اجرایش بود، نزدیک شده است. به گزارش مهر و به نقل از هالیوودریپور‌تر، او در این نقش در جلد شخصیت بیلی میلیگان فرود می‌رود؛ اولین فردی که موفق شد تا از چندین شخصیت درونی شده در وجودش برای ایجاد اخلال در دادگاه قضایی استفاده کند. این در حالی است که کمپانی لئوناردو دی‌کاپریو یعنی «اپین وی» قصد دارد برای تهیه این فیلم با کمپانی نیوریجنسی همکاری کند.

جیسون اسمیلوویچ و تاد کاتسنبرگ برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی این فیلم انتخاب شده‌اند. اسمیلوویچ پیش از این «شماره برنده اسلوین» را نوشته است. علاوه بر بازی در این فیلم، دی‌کاپریو در کنار جنیفر دیویسون و آلکساندرا میشلان در نقش تهیه‌کننده کار خواهد کرد. کمپانی دی‌کاپریو با نیوریجنسی فیلم «زندگی مجدد» به کارگردانی آلخاندرو ایناریتو کارگردانی که برای «بردمن» برنده اسکار شد، تهیه کرده‌اند.

«اتاق شلوع» را سال‌ها کمپانی نیوریجنسی قصد داشت تولید کند اما هرگز به مرحله تولید نرسید. این فیلم با اقتباس از یک کتاب غیرداستانی نوشته دانیل کی‌یس درباره میلیگان ساخته می‌شود. این فرد ۲۴ شخصیت مختلف داشت. دی‌کاپریو از سال ۱۹۹۷ ابراز تمایل کرده بود تا در نقش این فرد بازی کند. میلیگان برای دفاع از خود از چندین شخصیت که در او درونی شده بودند، استفاده می‌کرد. او سال ۲۰۱۴ درگذشت. او و وکیلش در دادگاه چنین برخورد کرده بودند که دو شخصیت درونی او با همکاری یکدیگر دست به جنایت و تجاوز زده بودند. او اولین فردی بود که از چنین دفاعیه‌ای در دادگاه استفاده کرد و توانست حکم برائت بگیرد. هالیوود مدت‌ها بود که منتظر بود به این شخصیت روی پرده نقره‌ای جان ببخشد. جیمز کامرون کارگردانی بود که پیش از این برای کارگردانی این پروژه مدنظر بود.


 تاريخ ارسال: 1393/12/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.