پرده سینما

فیلم جدید ویل اسمیت خیلی خوب می‌فروشد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش مهر و به نقل از هالیوودریپور‌تر، ویل اسمیت که در چند فیلم اخیرش با موفقیت فاصله زیادی گرفته بود، با فیلم‌ «فوکوس» دیروز جمعه، فیلم اول باکس‌آفیس شد. وی در فیلم رمانتیک «فوکوس» با مارگوت رابی همبازی شده و این فیلم در اولین روز اکران‌اش موفق شد تا ۲۲ میلیون دلار بفروشد و فیلم اول باکس‌آفیس جمعه در آمریکای شمالی شود. به این ترتیب ویل اسمیت موفق شد تا به‌سادگی آن‌هم تنها پس از دو هفته از اکران فیلم «۵۰ طیف گری»، آن را از مکان اول خارج کند.

فیلم جدید ویل اسمیت از کمپانی برادران وارنر اولین فیلم اسمیت پس از بازی ناموفق‌اش در فیلم «پس از زمین» محصول سونی بود؛ فیلمی پرهزینه که تابستان ۲۰۱۳ اکران شد. «فوکوس» فیلمی کوچک‌تر و جمع‌وجور‌تر است که با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی گلن فیکارا و جان رکوا همزمان با آمریکا در شماری از کشورهای دیگر نیز اکران شده است.

داستان این فیلم درباره مردی است که کارش کلاهبرداری است و می‌خواهد میلیاردری اسپانیایی را فریب بدهد. اما او در این مسیر با زنی کلاهبردار روبه‌رو می‌شود که نقشش را مارگوت رابی بازی کرده که اولین‌بار در فیلم «گرگ وال استریت» جلوی دوربین رفت. این فیلم که با درجه R مجوز نمایش دارد، در ۳۳۲۳ سالن سینما اکران شده و انتظار می‌رود بتواند موفقیت‌اش را ادامه بدهد. از هم‌اکنون اعتراض‌هایی نژادی پیرامون این فیلم شروع شده و آن مبنی بر این است که هالیوود تاکنون تلاش کرده از ایجاد ارتباط بین سفید و سیاه خودداری کند و گرچه فیلم «بادیگارد» با بازی ویتنی هیوستون و کوین کاستنر نمونه‌ای محدود از چنین فیلمی بود، اما رابطه مردی سیاه با زنی سفید تاکنون تقریباً ناممکن و حتی ممنوع بوده است.

ویل اسمیت گفته است از فیلم «پس از زمین» درس گرفته و فهمیده که نباید تنها به شادی در فیلم توجه کرد. در آن فیلم او با پسرش جیدن همبازی شد و تنها در آمریکای شمالی ۶۰. ۵ میلیون دلار فروش کرد درحالی‌که فیلم با هزینه ۱۳۰ میلیون دلاری ساخته شده بود و فروش خارجی فیلم که ۱۸۳ میلیون دلار بود، به سازندگانش کمک کرد. ویل اسمیت با ۲۱ فیلمی که بازی کرده فروشی ۲. ۷ میلیارد دلاری را تجربه کرده است.


 تاريخ ارسال: 1393/12/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.