پرده سینما

حضور گسترده «عمار» در راهیان نور امسال

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

دبیرخانه جشنواره عمار اعلام کرده برای اولین مرتبه با راه‌اندازی غرفه‌های ثابت و سیار در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در اردوی راهیان نور حضوری گسترده خواهد داشت. به گزارش مهر، دبیرخانه جشنواره عمار در نظر دارد با راه‌اندازی غرفه‌های ثابت در یادمان‌های شهدای هویزه، پادگان دوکوهه و همچنین غرفه‌های سیار در سایر مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای اولین مرتبه در اردوی راهیان نور حضور گسترده‌ای داشته باشد.

از جمله برنامه‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در مناطق شلمچه، طلائیه، فکه، برگزاری اکران‌های شبانه، برگزاری نشست فیلمسازان جوان انقلاب اسلامی، برگزاری اکران سیار، سینما اتوبوس، عرضه محصولات جشنواره در غرفه‌ها، ثبت‌نام از اکران‌کنندگان جدید، ثبت خاطرات اکران‌کننده‌ها از تجربه‌های اکران خود، ارائه بروشور شیوه‌های سوژه‌دهی در راستای جمع‌آوری سوژه‌های فیلمسازی از خاطرات مردمی پشت جبهه در دوران دفاع مقدس است.

بنابر این گزارش، پک اکران‌های راهیان نور، جهت اکران در اتوبوس کاروان‌ها نیز آماده توزیع است و مسئولان کاروان‌ها جهت دریافت پک‌های اکران، پس از ثبت‌نام و دریافت کد اکران در سایت http://ammarportal.ir کلمه «راهیان ۹۳» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال کنند. همچنین زائرانی که با خودروهای شخصی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند، جهت دریافت پک موسیقی‌های ارزشی و انقلابی می‌توانند به غرفه‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در مناطق یاد شده مراجعه کنند.


 تاريخ ارسال: 1393/12/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.