پرده سینما

رابرت دنیرو به‌زودی نقش «انزو فراری» را بازی می‌کند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

رابرت دنیرو- انزو فراریرابرت دنیرو بار دیگر در یک فیلم زندگینامه‌ای بازی می کند. به گزارش مهر به نقل ازگاردین، بازیگر بزرگ سینما، نزدیک به ۳۰ سال پس از درگذشت انزو فراری، در نقش او ظاهر می‌شود. فراری که هنوز به عنوان چهره‌ای جذاب و یکی از نمادهای تاریخ اتومبیل مطرح است، در این فیلم زندگی دوباره می یابد.

هالیوود که از دهه ۱۹۹۰ در تلاش بوده تا زندگی این چهره مشهور را روی پرده بزرگ ببرد، به نظر می‌رسد با انتخاب رابرت دنیرو برای بازی در نقش اصلی، به عملی کردن این آرزویش نزدیک شده باشد. خود دنیرو در گفتگو با روزنامه ایتالیایی میسیجرو در این باره گفته است: این افتخاری است که بتوان زندگی یکی از مردان فوق‌العاده را که جهان موتور و ماشین را متحول کرد، تصویر کنیم. این فیلم به زودی در دست تولید قرار می‌گیرد و بیشترش در ایتالیا می‌گذرد و من همه پروژه‌های دیگرم را کنار می‌گذارم تا در این فیلم بازی کنم.

انتظار می‌رود این فیلم دوره زندگی انزو فراری را از سال ۱۹۴۵ تا اوایل ۱۹۸۰ دربرگیرد. در این دوره فراری بیشترین تلاشش را برای شکل دادن به گروه خودش در مسابقات اتومبیل رانی انجام داد.

فراری در سال ۱۹۸۸ در ۹۰ سالگی درگذشت. او تیم مسابقات فراری را در کنار کمپانی اتومبیل‌سازی‌اش ایجاد کرد. دنیروی ۷۱ ساله در کمپانی تهیه فیلم خودش یعنی «ترایبکا فیلم» این فیلم را خواهد ساخت. تهیه کننده این فیلم جیانی بوزاچی از کمپانی «تریورلد» خواهد بود.   

گفته شده کلینت ایستوود ابراز علاقه کرده تا در صورت دوست داشتن فیملنامه، روی صندلی کارگردانی بنشیند. نوشتن فیلمنامه توسط استفن جی ریویل و کریستوفر ویلکینسون نویسندگان فیلم نیکسون در دست نگارش است.

بوزاچی گفته است طبیعی است که اسم فیلم فراری باشد و با بودجه بزرگی ساخته شود. دنیرو پیش از این نیز برای بازی در این نقش در دهه ۱۹۹۰ انتخاب شده بود و قرار بود مایکل مان آن را بسازد. با این حال این فیلم هیچوقت به مرحله ساخته شدن نرسید.

 

دنیرو که پیش از این برای بازی در نقش پدرخوانده چهار ماه در ایتالیا زندگی کرده بود تا لهجه سیسیلی را یاد بگیرد، در فیلم کمدی رمانتیک دوران عشق در سال ۲۰۱۱ به زبان ایتالیایی صحبت کرده بود.


 تاريخ ارسال: 1394/1/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.