پرده سینما

افشاگری‌های تازه‌ ویکی‌لیکس از سونی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کمپانی سونینگرانی از فیلم برنده اسکار 12 سال بردگی، ساخت فیلمی هالیوودی بر اساس سریال محبوب دکتر هو و اطلاعاتی محرمانه درباره ستاره‌های هالیوودی از جمله جدیدترین اطلاعات محرمانه‌ کمپانی سونی است که توسط وب سایت ویکی‌لیکس فاش شده است.

به گزارش ایسنا، در جدیدترین اطلاعات محرمانه‌ای که وب‌سایت ویکی‌لیکس شش ماه پس از هک کمپانی سونی اقدام به نشر آنها کرده مشخص شده که هالیوود درصدد ساخت فیلمی بر اساس سریال معروف دکتر هو بوده و جلساتی را نیز در این‌باره با بی‌بی‌سی برگزار کرده است.

همچنین در ایمیلی فاش شده از پگی سیگال، ناظر باسابقه مطبوعاتی هالیوود به امی پاسکال رئیس سونی، وی نگرانی خود را انتخاب فیلم 12 سال بردگی به عنوان برنده اسکار چنین مطرح کرده است: 12 سال بردگی حقیقتا فیلمی درخشان و با داستانی قدرتمند است، اما این فیلم توسط یک انگلیسی ساخته شده و تاریک‌ترین نقطه تاریخ آمریکا را به تصویر کشیده؛ همچنین تصویری خشن و وحشی از بخش سفیدپوست جامعه ما ارائه داده است.

ویکی‌لیکس برای اولین‌بار اطلاعات هک شده کمپانی سونی شامل 17 هزار ایمیل و 13 هزار سند را در وب‌سایت خود قرار داده که این موضوع با واکنش شدید مقامات سونی مواجه شده است.

سال گذشته اطلاعات محرمانه و خجالت‌آوری از اظهارنظرهای نژادپرستانه امی پاسکال، رئیس سونی درباره سلیقه سینمایی باراک اوباما فاش شد و اسکات رودین، تهیه‌کننده هالیوودی نیز در ایمیل‌های رد و بدل شده آنجلینا جولی را فردی بی‌استعداد و لوس معرفی کرده بود.

در ایمیلی که سال گذشته از جورج کلونی فاش شده بود، وی به شکل تحقیرآمیزی از مقامات سونی به دلیل شکست فیلم مردان تاریخی عذرخواهی کرده و قول داده بود که چنین اشتباهی را مجددا تکرار نخواهد کرد.


 تاريخ ارسال: 1394/1/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.