پرده سینما

دیزنی ساخت دنباله «مری پاپینز» را در نظر دارد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

مری پاپینز: جولی اندروز، دیک وان دیککمپانی دیزنی قصد دارد دنباله‌ای بر مری پایینز فیلم موزیکال محبوب دهه ۱۹۶۰ بسازد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم جدید با داستانی جدید ساخته می‌شود که  ۲۰ سال پس از قصه اول رخ می‌دهد.

در حالی که فیلم اصلی سال ۱۹۶۴ اکران شد و مری پاپینز با چترش راه به قلب سینماروها باز کرد، حالا بیش از ۵۰ سال پس از ساخته شدن آن فیلم، دیزنی اعلام کرده می‌خواهد یک فیلم جدید از این قصه بسازد.

داستان جدید همچنان بر مبنای کتاب‌هایی که پی.ال.تراورز نوشته بود، ساخته خواهد شد. اولین کتاب از این مجموعه سال ۱۹۳۴ منتشر شده بود و آخرین کتاب آن سال ۱۹۸۸ به بازار آمده بود.

راب مارشال که کارگردانی درون جنگل و دزدان دریایی کارائیب سوار بر امواج ناشناخته را برای استودیو انجام داده بود، برای ساخت این فیلم جدید که همچنان موزیکال خواهد بود، انتخاب شده است.

مارک شیمن و اسکات ویتمن گروه نویسندگی ترانه‌ها را تشکیل می‌دهند. آنها کار نوشتن ترانه‌های «اسپری مو» و «Smash» را نیز انجام داده بودند.

دیوید مگی نویسنده فیملنامه زندگی پای نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را برعهده خواهد داشت.

همانطور که در فیلم نجات آقای بنکس فیلمی درباره رابطه والت دیزنی و خانم تراورز نشان داده شده بود، ارتباط این دو رابطه‌ای زودرنجانه بود. با این حال استودیو در حال کار است تا بتواند موافقت وراث این نویسنده را برای ساخت فیلم بگیرد. 

در فیلم مری پاپینز جولی اندروز و دیک ون دایک در نقش‌های اصلی بازی کرده بودند.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/6/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.