پرده سینما

«کری» در شوک مرگ ناگهانی نامزد سابقش

پرده سینما







جیم کری و کاتریونا وایتجیم کری از خبر شنیدن خبر درگذشت ناگهانی نامزد سابقش دچار شوک شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، کاتریونا وایت هنرمند ایرلندی که مدتی شریک زندگی جیم کری بود در خانه‌اش در لس آنجلس به زندگی خود خاتمه داد. جیم کری در واکنش به این خبر گفته است که از شنیدن آن دچار شوک شده و از این خبر عمیقا متاثر شده است.

کاتریونا وایت ۳۰ ساله هنرمند چهره پرداز ایرلندی بود که در چند ماه اخیر تصاویرش در کنار جیم کری دیده شده بود. او دوشنبه شب در آپارتمانش در لس‌آنجلس به زندگی‌اش خاتمه داد.

کری با انتشار اعلامیه‌ای نوشت: او به شدت مهربان بود. گل ظریف ایرلندی روحی بسیار حساس داشت و آنهایی که دوستشان داشت و آنهایی که دوستش داشتند برایش اهمیت زیادی داشتند.

او در این اعلامیه وایت را کاتریونای عزیز من خطاب کرده و افزوده است: همه از شنیدن این خبر دچار شوک شده‌ایم.

وایت بر اثر مصرف زیاد دارو جان خود را از دست داده است. مقامات این مرگ را خودکشی خوانده‌اند، اما تعیین قطعی علت این مرگ در دست بررسی است.

وایت ۳۰ ساله بود و کری ۵۳ سال دارد. این دو سال ۲۰۱۲ با هم آشنا شده بودند و رابطه رمانتیکی با هم داشتند. رابطه این دو ماه می امسال (اردیبهشت) قطع شده بود و دوباره تا هفته پیش ادامه یافته بود. اوایل همین ماه کری عکس‌هایی را روی توییترش گذاشته بود که توسط خانم وایت گرفته شده بود. گفته شده در آپارتمان وایت یک یادداشت هم وجود داشت که در آن به جیم کری هم اشاره شده بود

جیم کری رابطه پنج ساله‌اش را با جنی مک کارتی بازیگر در سال ۲۰۱۰ خاتمه داده بود. او پیش از این دو بار ازدواج کرده بود که به جدایی انجامیده بودند. وایت در آخرین پیامی که در توییتر پست کرده بود نوشته بود: توییتر دیگر نمی‌خواند. امیدوارم نوری برای عزیزترین و نزدیکترین فرد زندگی‌ام بوده باشم


 تاريخ ارسال: 1394/7/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.