پرده سینما

بازیگر «هوملند» جیمز باند بعدی خواهد بود؟

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دمین لوییس... جیمز باند آینده؟دمین لوییس بازیگر بریتانیایی فیلم هوملند در یک اشاره غیررسمی به نوعی به عنوان جیمز باند بعدی معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، گزارش‌های جدید حاکی از این است که بازیگر هوملند نخستین انتخاب برای جایگزینی دنیل کریگ در نقش جیمز باند است.

یک اشاره غیررسمی حاکی از این است که یک پیام کدگذاری شده در این باره در راهروهای «ام آی سیکس» توسط کیو به مامور ۰۰۷ داده شد اما گزارش‌ها حاکی از این است که دقیقا دمین لوییس همان چیزی است که تهیه کنندگان جیمز باند می‌خواهند.

گفته شده دنیل کریگ پس از اکران اکسپکتر از این مجموعه کنار می‌گیرد و در ماه نوامبر او را می‌توان در چهارمین و آخرین بار برای نقش جیمز باند دید.

تهیه کنندگان این فیلم اکنون به انتخاب جایگزینی برای این بازیگر ۴۷ ساله فکر می کنند و چنانچه یک منبع معتبر به ساندی میرورو گفته: اگر دنیل کریگ از فیلم بیرون برود، این دمین لوییس است که می‌تواند تاج باند را بر سر بگذارد.

به گفته وی: «او یک ستاره بین‌المللی است که خیلی مناسب این نقش است و هر چه سنش بالاتر برود، به طور فزاینده‌ای می‌تواند شیک و پیچیده به نظر برسد

این منبع تاکید کرده که تنها در صورتی این نقش به لوییس پیشنهاد می‌شود که دنیل کریگ قطعا اعلام کناره‌گیری کرده باشد.

به گفته این تهیه کننده، اکنون همه تلاش بر اکران اسپکتر متمرکز شده که ماه نوامبر راهی سینماها می‌شود و همه تهیه کنندگان اعتقاد دارند این فیلم واقعا یک فیلم خیلی پرقدرت برای جیمز باند است.

این منبع گفته است: دنیل با برتری این نقش را در اختیار گرفته و هیچ فشاری بر او برای کناره گیری وجود ندارد. اما اگر او خودش بخواهد، دمین در میان همه نامزدهای غیررسمی انتخاب شماره یک ما خواهد بود.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتخاب جیمز باند بعدی وجود داشته و تام هاردی، مایکل فاسبندر، و ادریس آلبا مطرح بوده‌اند. پیرس برازنان که خودش زمانی جیمز باند بود و در چهار فیلم نقش آفرینی کرد، اخیرا گفته بود هر چند هیچ چیز غیرممکن نیست، اما فکر می‌کنم جیمز باند بعدی باید مرد و سفیدپوست باشد. او به این ترتیب انتخاب ایدریس آلیا را منتفی دانسته بود.

وی گفته بود: بازیگران سیاهپوست فوق‌العاده‌ای داریم ولی دلیل هم وجود ندارد که باند سیاه نباشد، اما جیمز باند زن، نه این ممکن نیست! باند باید مرد باشد و اسمش هم باید جیمز باشد: باند، جیمز باند


 تاريخ ارسال: 1394/7/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.