پرده سینما

نیکول کیدمن، بازیگر فیلم جدید آدریان لین

پرده سینما









 

 

نیکول کیدمنبا تعیین آدریان لین برای کارگردانی تریلر همسر خاموش، وی با نیکول کیدمن همکاری می‌کند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، کارگردان جاذبه مرگبار بر مبنای فیلمنامه‌ای از نویسنده کاپیتان فیلیپس فیلمی با بازی نیکول کیدمن می سازد.

آدرین لین کارگردان نامزد اسکار برای جاذبه مرگبار با کارگردانی فیلمی با عنوان همسر خاموش با بازی نیکول کیدمن بار دیگر پشت دوربین قرار می‌گیرد.

شرکت فیلم‌نیشن عرضه کننده این پروژه در بازار فیلم آمریکا خواهد بود که به نظر می‌رسد یکی از فیلم های پرطرفدار فصل باشد.

بیل ری نویسنده فیلمنامه این فیلم است و نیکول کیدمن در آن نقش جودی بازی می کند؛ زنی که خودش را وقف زندگی‌اش کرده و متوجه می‌شود همسرش قصد دارد او را به خاطر یک زن جوان‌تر ترک کند. جودی شکست را نمی‌پذیرد و در جریان این رابطه که زندگی آنها را به سرعت رو به شکست می‌برد، یک بازی موش و گربه فاجعه آمیز شروع می‌شود.

دو سال پیش گزارش حضور کیدمن در این پروژه منتشر شده بود که با اقتباس از کتاب پرفروش ای.اس.ای هریسون ساخته می‌شود. کیدمن در کنار بلاسام فیلمز از تهیه‌کنندگان پروژه است.

لین برای فیلم پرفروش دهه ۱۹۸۰ فلش دنس و درام رمانتیک ۱۹۹۰ با عنوان پیشنهاد بیشرمانه شناخته می‌شود. او آخرین بار با فیلم بی وفا در سال ۲۰۰۲ با بازی ریچارد گی ر و دایان لین راهی سینماها شده بود.

هنوز بازیگر نقش اصلی مرد انتخاب نشده و پس از انتخاب این بازیگر فیلمبرداری فیلم در سال ۲۰۱۶ انجام می شود. این فیلم به نوعی یادآور بی وفا و دختر گمشده است.

کیدمن که در فیلم بعدی وی که اقتباسی از فیلم اسپانیایی زبان برنده اسکار با عنوان راز چشم هایش است نیز بازی می‌کند که ۲۰ نوامبر اکران می‌شود. او در جدیدترین فیلم هایش در نقش‌هایی چون گریس از موناکو به کارگردانی اولیویه دان و ملکه صحرا به کارگردانی ورنر هرتسوگ بازی کرده بود.



 تاريخ ارسال: 1394/8/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.