پرده سینما

احتمال حضور «فروشنده» اصغر فرهادی در كن افزایش یافت

پرده سینما

 


 

 


 

ترانه علیدوستی در فروشندهكمپانی ممنتو در یونی فرانس فیلم فروشنده اصغر فرهادی را كه اكنون در حال ساخت آن است برای نمایش در جشنواره فیلم كن و عرضه در سینماهای فرانسه معرفی كرد.

به گزارش صبا تازه‌ترین فیلم اصغر فرهادی روایت زندگی زن و شوهری است كه در حال بازی در نمایش مرگ فروشنده نوشته آرتور میلر، نویسنده و نمایشنامه‌نویس امریكایی هستند. در فیلم فروشنده ترانه علیدوستی و شهاب حسینی نقش‌های اصلی را به عهده دارند. یكی از نكات جالب ساخت فیلم فروشنده این است كه گروه سازنده طی فراخوانی از بازیگران و علاقه‌مندان به بازیگری دعوت كردند كه با ارسال فیلمی كوتاه از خود به تلگرام این پروژه، فرصت بازی در فیلم را امتحان كنند. این فیلم ۱۸ مهرماه سال جاری پروانه ساخت گرفت. ابتدا قرار بود در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید. ممنتو علاوه بر فیلم تازه اصغر فرهادی، فیلم لوت من (Ma loute )تازه‌ترین ساخته برونو دومون، كارگردان مولف فرانسوی را نیز در یونی فرانس معرفی كرد.

در پاریس در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ژانویه طبق سنت هر سال تهیه‌كنندگان، فیلم‌هایی را كه قرار است به زودی در جشنواره فیلم كن به نمایش درآیند، در یونی فرانس (ملاقات‌های حرفه‌ای‌های سینمای اروپا) به خریداران این فیلم‌ها معرفی می‌كنند. یكی از مهم‌ترین وظایف یونی فرانس این است كه با جشنواره‌های جهانی فیلم همكاری تنگاتنگ داشته باشد. فیلمی كه در این ملاقات‌های حرفه‌ای معرفی شود، احتمال دارد به جشنواره فیلم كن هم راه پیدا كند.



 تاريخ ارسال: 1394/10/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.