پرده سینما

مستند «رویاهای دم صبح» نامزد جایزه از جشنواره مونیخ شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

رویاهای دم صبح ساخته مهرداد اسکوییفیلم رویاهای دم صبح مهرداد اسکویی در جشنواره "داک فِست" مونیخ کاندیدای دریافت جایزه شد.

اسکویی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: جمعه یکی از مسئولان این جشنواره که از معتبرترین جشنواره‌های مستند جهان محسوب می‌شود با من تماس گرفت و ضمن اعلام این خبر از استقبال فیلم در جشنواره خبر داد.

وی افزود: رویاهای دم صبح در بخش افق‌ها به عنوان یکی از سه مستند کاندیدای بهترین فیلم شده که پیش از این هم با فیلم از پس برقع موفق به دریافت این جایزه شده بودم.

این مستندساز که به دلیل عمل جراحی نتوانسته است در این جشنواره حضور پیدا کند، ادامه داد: به دلیل جراحی که داشتم و نقاهت بعد از عمل متأسفانه نتوانستم به این جشنواره بروم و دوست داشتم حداقل در مراسم پایانی که امشب برگزار می‌شود حضور داشته باشم. ضمن اینکه یک نمایش دیگر هم برای فیلم در نظر گرفته شده که فردا به عنوان بهترین‌ها در سانس ویژه‌ای به نمایش درمی‌آید.

اسکویی همچنین از انتخاب فیلمش در جشنواره "کرنوگراف" خبر داد و گفت: این جشنواره که از سال 2011 راه‌اندازی شده در شهر "گیشناوو" در جمهوری مولداوی از 12 تا 18 می برگزار می‌شود و در این دوره که هشتمین جشنواره محسوب می‌شود، 600 فیلم شرکت کرده‌اند که از میان آن‌ها رویاهای دم صبح به عنوان یکی از 20 فیلم نهایی در بخش اصلی پذیرفته شده است.

وی افزود: ضمن در نظر گرفتن دو نمایش برای فیلم، یک مسترکلاس برای جوانان مولداوی هم برای من تدارک دیده بودند که در آن هم نمی‌توانم شرکت کنم.



 تاريخ ارسال: 1395/2/26
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.