پرده سینما

نمایش خشم و هیاهو در بخش رقابتی جشنواره شانگهای

پرده سینما

 

 






 

 

خشم و هیاهو- طناز طباطبایی، نوید محمدزادهفیلم خشم و هیاهو، جدیدترین ساخته سینمایی هومن سیدی به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی در نوزدهمین جشنواره فیلم شانگهای روی پرده می‌رود.

به گزارش ایسنا، هومن سیدی که در سال 2014 با فیلم 13 موفق به کسب جایزه بهترین فیلم و کارگردانی در بخش استعدادهای نو جشنواره فیلم شانگهای شد، امسال با فیلم جدیدش خشم و هیاهو در بخش اصلی این رویداد سینمایی برای کسب جایزه جام طلایی بهترین فیلم رقابت می‌کند.

خشم و هیاهو به تهیه‌کنندگی سعید سعدی،‌ که داستان آن درباره‌ی مشکلات زندگی خصوصی چهره‌های مشهور است، چهارمین فیلم بلند سینمایی هومن سیدی محسوب می‌شود که طناز طباطبایی و نوید محمدزاده بازیگران اصلی آن هستند و سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی و رعنا آزادی‌ور از دیگر بازیگران آن هستند.

امسال امیر کاستاریکا، کارگردان نامدار صربستانی که از معدود کارگردانان سینمای جهان با دو جایزه نخل طلای کن است، در راس هیئت داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم شانگهای چین 2016 برای اعطای جایزه جام طلایی این رویداد سینمایی قرار دارد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای که از مهم‌ترین جشنواره‌های آسیا و از جشنواره‌های درجه الف جهان محسوب می‌شود، از تاریخ 11 تا 19 ژوئن (22 تا 30 خرداد) در چین برگزار می‌شود.

نسرین میرشب پخش خارجی فیلم خشم‌و‌هیاهو را برعهده دارد.



 تاريخ ارسال: 1395/3/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

فیلم سیدی پتانسیل ورود به هر فستیوالی را دارد

0+0-

سه‌شنبه 18 خرداد 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.