پرده سینما

اعتراض تماشاگران به لغو نمایش «اعتراض» در پردیس چهارسو

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

مسعود کیمیاییمخاطبانی که شب گذشته برای تماشای فیلم اعتراض به سینما چهارسو رفته بودند موفق به تماشای این فیلم نشدند و پس از چند ساعت معطلی به خانه هایشان بازگشتند.

به گزارش خبرآنلاین، سانس یک و ربع بامداد 28 خرداد ماه سینما چهارسو به اکران فیلم اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی اختصاص داشت اما پس از نمایش سه دقیقه از فیلم اکران متوقف و مخاطبان مبهوت خیره به پرده سفید ماندند.

پس از گذشت نیم ساعت مسئولان سالن اعلام کردند که فیلم قابلیت نمایش ندارد و از مخاطبانی که ساعت یک بامداد خود را برای تماشای فیلم اعتراض به پردیس چهارسو رسانده بودند درخواست کردند در صورت دلخواه در سالن بمانند و فیلم بارکد را تماشا کنند.

مخاطبان ناراضی از سالن بیرون آمده و برای پس گرفتن بلیت های خود به گیشه مراجعه کردند. البته مدیران سینما برای راضی نگاه داشتن این تماشاگران پیشنهاد دیگری هم داشتند. آن ها اعلام کردند امکان تماشای فیلم عادت نمی کنیم در سانس های شب بعد هم برای مخاطبان وجود دارد اما تماشاگران عصبانی ترجیح دادند با بازپس گیری هزینه بلیت خود به خانه های خود بازگردند.

پردیس چهارسو در شب های ماه مبارک رمضان در قالب سینماتک اقدام به اکران فیلم های خاطره انگیز سینمای ایران در برنامه ۳۰ شب ۳۰ کارگردان کرده است.

در این برنامه که با عنوان «۳۰ شب، ۳۰ کارگردان» برگزار می شود، آثاری از علی حاتمی، بهرام بیضایی، امیر نادری، تهمینه میلانی، مسعود جعفری جوزانی، کمال تبریزی، داریوش فرهنگ، کیانوش عیاری، کیومرث پوراحمد، رخشان بنی اعتماد، بهروز افخمی، سیف الله داد، ابوالحسن داودی، خسرو سینایی، سیروس الوند، علیرضا داود نژاد، اصغر فرهادی، رسول ملاقلی پور، عباس کیارستمی، مهدی فخیم زاده، داریوش مهرجویی، مجید مجیدی، داود میرباقری، مهدی صباغ زاده، پرویز شهبازی، سعید ابراهیمی فر، ناصر تقوایی، ابراهیم حاتمی کیا و واروژ کریم مسیحی روی پرده می رود.



 تاريخ ارسال: 1395/3/29
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

اعتراض یکی از فیلمهای خوب کیمیایی بود/ دیالوگهای بجا، بازهم همان بغض فروخته و گریه و خنده توامان/

0+0-

شنبه 29 خرداد 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.