پرده سینما

همه تاریخ سینمای ایران در موزه هنرهای معاصر

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

موزه هنرهای معاصراز روز دوشنبه 31 خردادماه ساعت 5 بعدازظهر به مدت 9 روز، منتخبی از آثار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از فردا ساعت 5 بعدازظهر تا 10 تیر ماه ،44 فیلم از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، درسالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

روز دوشنبه 31 خردادماه ساعت 5 بعدازظهر فیلم های یک نقطه سبز به مدت 6 دقیقه، سیاه پرنده به مدت 8 دقیقه و آنکه خیال بافت و آن که عمل کرد به مدت 10 دقیقه از مرتضی ممیز،فیلم رهایی از ناصر تقوایی به مدت 24 دقیقه،فیلم، حوزه استحفاظی از آراپیک باغداساریان به مدت 6 دقیقه،فیلم انتظار از امیر نادری به مدت 46 دقیقه و فیلم رنگین کمان از نفیسه ریاحی به مدت 14 دقیقه،در سالن سینما تک به نمایش در می آید.

در برنامه نمایش فیلم های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، شش فیلم از نورالدین زرین کلک، 6 فیلم ازعلی اکبر صادقی، 10 فیلم ازفرشید مثقالی، 8 فیلم از عباس کیارستمی و همچنین فیلم هایی از ابراهیم حقیقی،سهراب شهید ثالث،محمدرضا اصلانی،شاپور قریب،مسعود کیمیایی و داریوش مهرجویی به نمایش در می آید.

یادآوری می شود علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم های کانون به صورت رایگان و آزاد، 31 خردادماه تا روز10 تیرماه ( ساعت 5 بعداز ظهر)  به غیر از جمعه 4 و دوشنبه 7 تیرماه به موزه هنرهای معاصر تهران، واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.



 تاريخ ارسال: 1395/3/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.