پرده سینما

روایت اصغر فرهادی از آخرین دیدارش با کیارستمی: بیشتر درباره‌ آینده حرف زدیم تا گذشته

پرده سینما







 

 

اصغر فرهادی گفت: نگاهی که کیارستمی به زندگی داشت، در کسی ندیده بودم.

این کارگردان برگزیده اسکار در پی درگذشت عباس کیارستمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیداری که چند هفته قبل پس از بازگشت از جشنواره‌ی فیلم کن با کیارستمی داشته، یادآور شد: در آخرین دیداری که با او داشتم، بیشتر درباره‌ آینده حرف زدیم تا گذشته و من وقتی از آن خانه بیرون آمدم مطمئن بودم که سال‌های سال زنده خواهد بود. برایم قابل باور نیست و بسیار دلتنگ حرف‌هایش هستم.

فرهادی ادامه داد: آنقدر از شنیدن این خبر شوکه هستم که هنوز نتوانستم باور کنم چه اتفاقی رخ داده است. فکر نمی‌کنم فقط یک فیلمساز بزرگ از دنیا رفته است بلکه امشب دنیا یک انسان بزرگ را از دست داد.

فرهادی درباره پیش‌بینی‌ خود از واکنش رسانه‌های دنیا به این خبر گفت: قطعاً به عنوان یک فیلمساز جهانی همه‌ی رسانه‌های دنیا متأثر از این خبر خواهند بود.

این کارگردان در پایان گفت: بسیار متأسفم. تلخی سفر او همیشه باقی خواهد ماند.

 

 

در همین رابطه ببینید

 

عکس های مرتضی شمیسا از مراسم خاکسپاری عباس کیارستمی در لواسان

 



 تاريخ ارسال: 1395/4/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

سینمای فرهادی تنهایی آدمهایش گاه و بی گاه متاثر از سینمای کیارستمی بود نه کپی نعل به نعل شخصیت وامدار آن سینما انسانی حالا فرهادی میماند و راهش را ادامه میدهد . لیغاتش را دارد دست پیشکسوتان را میفشارد . تک پهلوان سینمای ایران دلتنگ حرفهای عباس است که دیگر میان ما نیست. اصغر بتاز تا روح عباس آرام شود . مطمئنم میتواتنی یا علی.

30+0-

سه‌شنبه 15 تير 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.