پرده سینما

حضور بابک حمیدیان در فیلم جدید محمدحسین مهدویان

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بابک حمیدیانبابک حمیدیان بازیگر نام‌آشنای سینما که این‌روزها فیلم سینمایی سیانور با نقش‌آفرینی وی روی پرده سینما قرار دارد، در تازه‌ترین اثر نمایشی محمدحسین مهدویان به ایفای نقش خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار صبا، فیلم سینمایی ماجرای نیمروز این روزها در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و حضور مهدی پاکدل در کنار مهرداد صدیقیان و هادی حجازی‌فر در این پروژه قطعی شده و شنیده‌های خبرنگار صبا حاکی از این است که محمود رضوی؛ تهیه‌کننده این اثر، مذاکراتی را با احمد مهرانفر برای نقش‌آفرینی در این اثر به عمل آورده است.

ماجرای نیمروز دومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان پس از ساخت اثر موفق ایستاده در غبار است که در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر و در اکران عمومی با استقبال روبه‌رو شد.

این فیلم یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال۱۳۶۰ می‌پردازد. ماجرای نیمروز با فیلم قبلی این کارگردان به‌جهت قصه‌گو بودن و فضاسازی بسیار متفاوت است.

از عوامل تولید ماجرای نیمروز می‌توان به فیلمنامه: محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، صدابردار: هادی ساعدمحکم، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، جلوه‌های ویژه: محسن روزبهانی، برنامه‌ریز: وحید کاشی، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب‌الفصول، عکاس: سحاب زری‌باف، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی و تهیه‌کننده: سیدمحمود رضوی اشاره کرد.

این فیلم هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و قرار است از اواخر آبان کلید بخورد. همچنین تمام صحنه‌ها در تهران و اطراف شهر فیلمبرداری می‌شود. ماجرای نیمروز محصول موسسه سیمای مهر است.



 تاريخ ارسال: 1395/8/16
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

بابک حمیدیان بازیگر خوش آتیه است و حضور او در جدیدترین اثر خالق ایستاده در غبار را به فال نیک میگیریم و یاد دیالوگش در فیلم چ میافتم که گفت شما را بیشتر چمران بازرگان دیدم یا چمران خمینی!

0+0-

دوشنبه 17 آبان 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.