پرده سینما

پیشنهاد «مداحی» به رضا عطاران!

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

رضا عطارانجواد نوروزبیگی؛ تهیه‌کننده سینما از آخرین وضعیت ساخت سناریوی مداح سخن به میان آورد.

به گزارش «صبا» جواد نوروزبیگی در ارتباط با ساخت سناریوی مداح محسن امیریوسفی گفت: رایزنی‌هایی با امیریوسفی داشتم ولی سناریوی آن تاکنون موفق به دریافت پروانه ساخت نشده است و این مسئله احتمالا مقداری به طول خواهد انجامید و درمجموع احتمال ساخت آن در سال جاری کم‌رنگ است.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر برای این فیلمنامه درخواست پروانه ساخت داده‌ایم و حتی با مخالفت هم مواجه شده‌ایم و منتظر نظرات اعضای شورای پروانه ساخت هستیم تا ببینیم امکان ساخت آن حاصل می‌شود یا خیر.

تهیه‌کننده طبقه حساس در رابطه با وضعیت ساخت قسمت دوم این اثر، بیان کرد: مطمئنا این اثر به سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید، امیدوارم بتوانیم شرایط تولید این فیلم را مهیا کنیم.

نوروزبیگی در ارتباط با آخرین وضعیت اکران سلام بمبئی خاطرنشان ساخت: بازیگران و عوامل هندی این اثر به‌زودی در ایران حضور خواهند یافت و در مراسم اکران افتتاحیه این اثر که 13 آذرماه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

سلام بمبئی که تهیه‌کنندگی آن بر عهده جواد نوروزبیگی است؛ ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی يک دختر هندی و يک پسر ايرانی را روايت می‌كند كه هر دو دانشجوی پزشكی هستند و درگير اتفاقات پيچيدهای می‌شوند.

محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا، گلشن گروور و بهروز چاهل بازیگران فیلم سینمایی سلام بمبئی هستند.

عواملی اصلی این اثر سینمایی عبارتند از؛ تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده هندی: پهلاج نیهالانی، سرمایه‌گذاران: امیدرضا کشتی‌آرای و جواد نوروزبیگی، نویسنده و کارگردان: قربان محمدپور، طراح چهره‌پردازی: عبداله اسکندری، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، آهنگساز: دلشاد شیخ، خواننده: سونونیگام، بنیامین بهادری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رضا شکراله، تدوین: سهراب خسروی، صداگذار: علیرضا علویان، صدابردار: طاهر پیشوایی، عکاس: ایران انتظام، مدیر تولید: حسن نجاریان، دستیار تولید: پوریا ناصربخت، منشی صحنه: ساناز هرندی، فیلمبردار پشت‌صحنه: میثم میرزایی، هماهنگ‌کننده بین ایران و هند: بهروز چاهل، مشاور رسانه‌ای: محسن سرافراز.



 تاريخ ارسال: 1395/8/24
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

وجود رضا عطاران برای فتح گیشه سینما لازم است او نبض مخاطب را در دست دارد حتی اگر ما خوشمان نیاید / سینما به طنز نیازمند است

0+0-

سه‌شنبه 25 آبان 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.